Hoppa till innehåll

Officiel Call Of Duty 4 : Modern Warfare Tråd

Mosa1nagant

Rekommendera inlägg

säger bara cod snälla ge mig andravärlds kriget igen.... cod 4 suger inte det äger, fast comon want it more

Nej, man kan inte bara vara kvar i det gamla. 3:an blev ju som alla minns väldigt dålig. Första spelet var riktigt bra som följdes upp av tvåan som inte riktigt nådde upp till samma nivå. När tredje spelet i serien kom hade man kört samma grej tre gånger, det blir inte bra. 4:an lyfter ju verkligen serien igen.

Sen ärligt talat, behöver spelvärlden verkligen ett till WW2 spel?

Btw, om du vill spela WW2 verkar ju Brothers in Arms : Hell's Highway bli riktigt bra. Halvlikt CoD, men mer strategi, bättre karaktärer och en hel del nya inslag.

Jag håller med om Brothers In Arms : Hell's Highway

Men Call of duty 4 Slår BIA:HH :

1: Har coola funktioner

2: Lättare att sikta med sniper ( tycker jag )

3: Ser mer Realatic ut.

EDIT: Ubisoft har nu ändrat att BIA:HH ska komma ut till pc,xbox360,PS3 ( kanse ) och DS ( kanse )

Dom har också ändrat att det ska komma ut 2008 Q1

Ehm, Hell's Highway har ju inte ens kommit ut än. Sedan ska man akta sig för att jämföra vissa spel, även om det går. Brothers in Arms-serien har dock alltid fallit mig i smaken. Ganska likt CoD, men mer tyngd på karaktärer och strategi.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

1. Du får inte behålla något utan börjar i stort sett om från början på samma sätt, frånsett att du får en ny ikon.

2. Jadu, det beror på vilken bana du spelar på eller vilka vapen du gillar. Själv byter jag mellan mina egna klasser beroende på vilken bana det är men jag använder oftast assault rifles eller submachine guns. De bästa vapnena du kan ha enligt mig är trots allt assault rifles (AK-47, M16, G36c o.s.v.). Använd aldrig shotguns eftersom de tar lång tid att ladda om och för att det är svårt att träffa ditt mål. Den enda riktigt bra snipern enligt min åsikt är M21:an. Själv använder jag AK-47 med red dot sight och är Major I (Rank 35). Red dot sight är mycket bra att använda, bättre än ACOG siktet. Den enda riktiga banan där jag inte använder ett maskingevär är nog Bloc, där brukar jag lira med M21:an.

3. I'm in.

PS. Så här ser de olika prestige mode ikonerna ut

post-39921-1199277647_thumb.jpg

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...