Aircondition Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 säger bara cod snälla ge mig andravärlds kriget igen.... cod 4 suger inte det äger, fast comon want it more Nej, man kan inte bara vara kvar i det gamla. 3:an blev ju som alla minns väldigt dålig. Första spelet var riktigt bra som följdes upp av tvåan som inte riktigt nådde upp till samma nivå. När tredje spelet i serien kom hade man kört samma grej tre gånger, det blir inte bra. 4:an lyfter ju verkligen serien igen. Sen ärligt talat, behöver spelvärlden verkligen ett till WW2 spel? Btw, om du vill spela WW2 verkar ju Brothers in Arms : Hell's Highway bli riktigt bra. Halvlikt CoD, men mer strategi, bättre karaktärer och en hel del nya inslag. Jag håller med om Brothers In Arms : Hell's Highway Men Call of duty 4 Slår BIA:HH : 1: Har coola funktioner 2: Lättare att sikta med sniper ( tycker jag ) 3: Ser mer Realatic ut. EDIT: Ubisoft har nu ändrat att BIA:HH ska komma ut till pc,xbox360,PS3 ( kanse ) och DS ( kanse ) Dom har också ändrat att det ska komma ut 2008 Q1 Ehm, Hell's Highway har ju inte ens kommit ut än. Sedan ska man akta sig för att jämföra vissa spel, även om det går. Brothers in Arms-serien har dock alltid fallit mig i smaken. Ganska likt CoD, men mer tyngd på karaktärer och strategi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 jag har lite frågor om CoD 4. 1. När man går in i prestige mode och blir lvl 1 igen, får man behålla sina vapen, attachments och challenges då? 2. Hur gör man den ultimata custom classen? 3. Någon som vill skapa en fuska.se klan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) 1. Du får inte behålla något utan börjar i stort sett om från början på samma sätt, frånsett att du får en ny ikon. 2. Jadu, det beror på vilken bana du spelar på eller vilka vapen du gillar. Själv byter jag mellan mina egna klasser beroende på vilken bana det är men jag använder oftast assault rifles eller submachine guns. De bästa vapnena du kan ha enligt mig är trots allt assault rifles (AK-47, M16, G36c o.s.v.). Använd aldrig shotguns eftersom de tar lång tid att ladda om och för att det är svårt att träffa ditt mål. Den enda riktigt bra snipern enligt min åsikt är M21:an. Själv använder jag AK-47 med red dot sight och är Major I (Rank 35). Red dot sight är mycket bra att använda, bättre än ACOG siktet. Den enda riktiga banan där jag inte använder ett maskingevär är nog Bloc, där brukar jag lira med M21:an. 3. I'm in. PS. Så här ser de olika prestige mode ikonerna ut Redigerat 2 Januari 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 skapar gärna en klan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 vad ska klanen heta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 vet ej gametag ametistskn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 call of duty 4 äger sönder till pc såklart för ja tycker alla fps spel e bäst till en data med mus och tagentbord gemför också t.ex. cs på xbox och data rätt själv klart att cs e bäst till datan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Rank 41 på första grejen men jag har inte lirat så mkt pga inget internet varannan vecka, men en fråga, Vilket är erat favoritvapen? och en anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Jag är level 21. Får Dragonouv nästa level. Men de har börjat krångl och jag får inte upp servrar längre. Favvovapen är 50.Barret cal eller vad den heter :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xploder Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag har ju Cod 4 till Ps3, men det är nästan samma spel :P men favorit vapen är Dragunov (Golden ^^) Rank 55. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.