Morre92 Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Hej! Jag undrar vilken melodi på zelda ni tycker är bäst? själv så tycker jag den där skogsmelodin (jag vet inte vad den heter) vad tycker du? MVH Gabbe :) lost woods e bra men den allra bästa är Serenade of water på andra plats kommer clocktown från Majora's mask :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Clocktown e ganska bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 (redigerat) De jag gillar mest är Introt av Zelda oot, Gerudo valley, Lost woods, Clock town, Bolero of fire. Intro av OOT: Redigerat 7 December 2007 av Mazik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Forest Temple,Shadow Temple, Nocturne of Shadows. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Spirit temple .oot. och hyrule field på natten TP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Min nya favorit är Gerudo Valley. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Song of Storms och Dragon Roost Island :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Song of Storms och Dragon Roost Island :)tycker detsamma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Song of Storms och Dragon Roost Island :)Haha, jag gillar han gubben som sitter och spelar Song of Storms. Han finns bara med i Ocarina of Time och Majoras Mask.I Ocarina of Time så sitter han i kvarnen i Kakariko Village, i Majoras Mask så är han på dagen i ett av rummen på hotellet i Clocktown, och på natten vid den lilla dammen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Musiken i Forest Temple i OoT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Zelda's lullaby gillade jag när jag var liten.. Rätt så längesen jag lira zelda men den där Öken templet i OoT :P Kommer inte ihåg vad den heter.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Zelda's lullaby gillade jag när jag var liten.. Rätt så längesen jag lira zelda men den där Öken templet i OoT :P Kommer inte ihåg vad den heter.. Gerudo ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg