Legenden Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Jag tycker att den bästa Zelda låten är Midna´s Lament! Hur bra och sorglig som helst. Mvh: Legenden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheHyruleHero Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Jag tycker 1: Zelda Tp Hyrule Field theme 2: Zelda Tp Faron theme 3: Zelda Tp Ordon theme De e dom bästa men sen finns det ju andra bra också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 (redigerat) Ilia's Theme, Clock Town, Market i Ocarina of Time, Sarias Song. Jag kan inte välja en...! Redigerat 30 April 2009 av Chilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Trivs med den orginala låten i dom gammla spelen! ZELDA main theme eller nått! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Har addat några nya låtar till mina favvisar dom är: Legendery Hero(WW) Ikana´s ancient castle(MM) Song of Storms(OoT,SSBB) Serenade of Water(OoT(väldigt vacker *snyft*)) Boss Battle(TP) Ganondorf Battle(TP) Molgera Battle(WW(sweetest sweet with sweet-sauce)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 (redigerat) Min favorit är bolero of fire den låten man får i fire temple. Och att Serenade of water är min favorit som slapparen. Väldigt vacker. Gillar miniboss-musiken från OOT Här är den: jag gillar också musiken som spelas då man möter en fiende. (OOT) Här är den: Jag gillar också Bossmusiken (OOT) Ganondorfs bossmusik från OOT är äve skitbra Haha förut när jag mötte en fiende ( jag var liten på riktigt) då rös jag när låten spelades och jag mötte fienden samtidigt. :D Redigerat 26 December 2009 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Jag gillar den här i Phantom Hourglass när du får en ny Spirit. Den är fin och mysig. De ända Zeldaspel jag spelat är de till DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Jag älskar låten i Sacred Groove på Twilight Princess :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaNaruto Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Jag älskar Milk Bar från MM!! Och Koume och Kotake's låt i OoT...:) Låten när man spelar mot Molgera i WW är bra oxo, och Windmill låten i OoT :D Med flera, alla är bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Här är några fler: Boss Battle(PH) Tal Tal Heights(SSBB(jag älskar den låten såååååå)) Tågresan(ST) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 legendary hero(WW), Dragon roost island(WW) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Dragon Roost Island i Wind Waker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg