Firecracker Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 OOC: FEANOR! LÄS REGLERNA! Jag har ju redan skrivit att du inte får vara älva i ett tidigare inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 ooc :WTF vadför får jag ej va de nu helt plötsligt :S + du har ej alls sagt der tiidgare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) OOC: Sorry, trodde att jag hade skrivit det till dig. Men jag vill helst att du ska välja en annan roll. Redigerat 9 December 2007 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Då ber jag hemskt mycket om ursäkt för att jag skadade din häst.....jag kan kanske hjälpa dig med vad det nu är du håller på med som en typ....livvakt om du vill. OOC:Feanor du får inte styra någon annans karaktär heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Det där med hästen gör inget, den var ändå inte min... Hmm, jo nog kan du väll få följa med mig om du vill. Men förvänta dig inte att det blir någon nöjesresa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Jag är inte direkt van med nöjesresor heller, men vart är det vi ska för någonstans då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Till idonhald... Men jag måste få tag på en häst först för du råkade ju liksom döda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Jag vet...men vart ska vi få tag i var sin häst jag har bara 24 mässingsmynt. Loréon sätter sig ner, tar fram sin pipa och börjar röka tobak. skulle vi inte kunna gå eller vänta på att någon kommer förbi så kan vi fråga om vi kan få åka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) Mm, det skulle ju vara möjligt. Vi börjar väll gå så får vi hoppas att det kommer någon vänlig köpman eller liknande som vi kan få åka med. Haldar packar ihop sina grejor och börjar gå efter vägen. Redigerat 9 December 2007 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Loréon följer efter i samma takt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zythex Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Namn. Jack Ålder: 23 år Utseende:lång muskulös man med brunt hår ner till axlarna. han har ett ärr åt sitt högra ögonbryn efter ett slagsmål i sin barndom. Han är mycket omtyckt både bland barn och vuxna. Han har också tydligen en förmåga att dra åt sig kvinnor. Just nu är han utklädd till köpman eftersom han är efterlyst av staten för det massmord på hans familj som han aldrig begick. I vanliga fall hade han varit pansar beklädd med ett bredsvärd på ryggen. Egenskaper: var adlad, en finemang fäktare, en av dom bästa i landet och trots ´hans storlek hyfsat duktig på att smyga. Ras: människa ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jack e rider med sin häst och vagn längs en väg. Han har inte mött en enda människa på hela dan och blir väldigt glad när han får syn på två man längre fram. Han manar på hästen och inser att det är en alv och en människa. när han kommit närmare hälsar han : Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.