Sai Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Hej! Köpt en CREATIV ZEN Mp3 spelare (1GB/299KR) men iaf.. Det står att när man ska ladda Batteriet ansluter man den till datorn via en USB sladd och låta den ladda i 2-3 timmar. Men det står också att när den lysser RÖTT så betyder det att den bör laddas. Just nu har jag lagt in den så att den laddar men den lysser bara rött. Sen var det en till fråga: Det står på paketet att man ska använda SERIAL koden, men hur då? Jag fick ingen cd elle ngt, bara instruktionsböcker och själva mp3 spelaren med USB sladden. Just nu använder jag den bara normalt utan någon serial eller ngt men det står att man ska använda Serial koden innan man använder mp3 spelaren... och den funkar bra :S OMG O_o FATTAR NOLL! Ska den lyssa rött när den laddar eller ? Plz help me ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Okej, tänk lite. Det står att när den lyser rött ska den laddas. Vad ska göras då? Jo, precis, den ska laddas. Fortsätt ladda den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 (redigerat) Hej! Köpt en CREATIV ZEN Mp3 spelare (1GB/299KR) men iaf.. Det står att när man ska ladda Batteriet ansluter man den till datorn via en USB sladd och låta den ladda i 2-3 timmar. Men det står också att när den lysser RÖTT så betyder det att den bör laddas. Just nu har jag lagt in den så att den laddar men den lysser bara rött. Sen var det en till fråga: Det står på paketet att man ska använda SERIAL koden, men hur då? Jag fick ingen cd elle ngt, bara instruktionsböcker och själva mp3 spelaren med USB sladden. Just nu använder jag den bara normalt utan någon serial eller ngt men det står att man ska använda Serial koden innan man använder mp3 spelaren... och den funkar bra :S OMG O_o FATTAR NOLL! Ska den lyssa rött när den laddar eller ? Plz help me ._. Har en Creative Zen Vision M 30Gb Händer exakt samma sak för mig, när jag försöker ladda den med USb-laddare i eluttaget, provat med flera olika, även Creative-laddaren som ska funka till den modellen :/ Redigerat 8 December 2007 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.