KuroKaktus Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Jag gillar typ mer än hälften av alla låtar men favoriten är nog bonuslåten: Through The Fire And Flames - Dragonforce Helt klart dragonforce låtarna. Har köpt dom andra. Dragonforce FTW. Inte konstigt på tanke på min bild xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 One, Cliffs of dover, The way it ends, Take this life, La grange och Welcome to the jungle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 One, When You Were Young och Welcome To The Jungle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 får nog säga one Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 One. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Bulls On Parade Och Slash Battle Redigerat 18 December 2008 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Bulls on a parade, suck my kiss och we three kings (Nerladdningsbar på åtminstone 360). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) f*n vad jag hatar Bulls On Parade. Rap Rock är en imo väldigt konstig ihopslagning av musikstilar. Redigerat 18 December 2008 av Aircondition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 f*n vad jag hatar Bulls On Parade. Rap Rock är en imo väldigt konstig ihopslagning av musikstilar.Det är mest gitarren jag gillar med låten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Har blandade låtar jag gillar. Några av dem; One Welcome to the jungle Paint it black Cliffs of dover Knights of cydonia Impulse Mauvais garçon I'm in the band My name is Jonas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert??? Ont: Impulse älskar jag oxå att spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert??? Ont: Impulse älskar jag oxå att spela. När jag har spelat en stund klarar jag den, men om jag kör den som förstalåt är det kört (x Brukar klara mig med nöd och näppe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg