Hoppa till innehåll

Kommer Det Komma Lvl 60 Servers På Wotlk?


Inside
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vore riktigt kul om det kom, ärligt talat så är pre-tbc raidsen mycket roligare än de i TBC. Jag har visserligen bara spelat SSC/TK, kanske hinner in på Hyjal om vi tar Vashj och Kael men troligtvis inte. Kommer inte få veta hur kul BT och Hyjal var men alla innan tbc var grymt roliga, framför allt Ahn'Qirajarna.

 

Men annars kan man ju på level 80 ganska lätt spela igenom alla gamla raidsen, inte samma upplevelse men man får se bossarna och få gammal loot :D. Har själv tagit alla gamla raids på 70 upp till 2 bossar i Naxx med ett gäng polare, fortfarande lika kul :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vore riktigt kul om det kom, ärligt talat så är pre-tbc raidsen mycket roligare än de i TBC. Jag har visserligen bara spelat SSC/TK, kanske hinner in på Hyjal om vi tar Vashj och Kael men troligtvis inte. Kommer inte få veta hur kul BT och Hyjal var men alla innan tbc var grymt roliga, framför allt Ahn'Qirajarna.

 

Men annars kan man ju på level 80 ganska lätt spela igenom alla gamla raidsen, inte samma upplevelse men man får se bossarna och få gammal loot :D. Har själv tagit alla gamla raids på 70 upp till 2 bossar i Naxx med ett gäng polare, fortfarande lika kul :P.

Det finns ju chans att det kommer för det har kommit upp den här idén på själva " Wows hemsida "

Vore riktigt nice om det skulle komma om man ville bara gå upp i 60 så tog man 60 server och 80 till 80 server osv :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

blizzard har inte announcat att någonting sådant ska komma.

Jo blizzard hade det som ide förrut men jag tror inte dom har kvar iden. Men det kan finnas chans att lvl 60 servers kommer....

 

bevis please.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men level 70 är helt klart bättre än level 60 på alla punkter, roligare raids, bättre armor osv.

FEL! Pre-BC Raider äger 70 raider.

 

Dom skulle ju kunna göra en sorts heroic variant av de gamla raidsen som är anpassade för lv 80 chars eller något. Men möjligheten att köra dem i 60 ska finans kvar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...