Hoppa till innehåll

Hur Lång Tid Tar Det Tills Man Får Tillbaka Datorn?

Lynott

Rekommendera inlägg

går snabbare och fixa det själv om det inte är något total sabbat.

Mitt kraftaregat nåt gick i sönder så vi bytte själv. 2 dagars väntetid p.g.a att vi inte hadde någon extra hemma som var stark nog

Redigerat av Bazti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte så mycket för att fixa datorer, är trots allt bara 14 år, pappa är väl inte så jätte insatt för den delen heller... men min kusin skulle kanske kunna fixa det... vet inte, vi snacka med dem på verktaden på måndag, får se hur lång tid det tar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, när jag var 14 hade jag redan lärt mig att öppna och underhålla datorns hårdvara korrekt, byta RAM minne och grafikkort, montera bort processorfläkten och rena från damm, applicera ny kylpasta på processorn, byta processor och sätta tillbaka allting där det var. Nu när jag är 15 har jag lärt mig att plocka isär en hel dator och sedan bygga upp den igen..

Men jag riktar ju in mig på datorer och vill jobba med dem i framtiden så om du inte gör det så är det nog en stor skillnad.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, när jag var 14 hade jag redan lärt mig att öppna och underhålla datorns hårdvara korrekt, byta RAM minne och grafikkort, montera bort processorfläkten och rena från damm, applicera ny kylpasta på processorn, byta processor och sätta tillbaka allting där det var. Nu när jag är 15 har jag lärt mig att plocka isär en hel dator och sedan bygga upp den igen..

Men jag riktar ju in mig på datorer och vill jobba med dem i framtiden så om du inte gör det så är det nog en stor skillnad.

Hade du gått kurser eller bara testat dig fram?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...