Lynott Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Rubriken säger det mesta, hur lång tid tar det tills man får tillbaka datorn om man har lämnat in den? Dom ska fixa grafikortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Det beror på vad de ska göra med grafikkortet och hur lång tid det tar för dem att göra allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Fläkten är paj och tror nån del av grafikkortet också är paj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 De byter ut båda helt o hållet om det är hårdvarurelaterat tror jag, sen beror det väl på vart du har lämnat in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 När jag lämnade in min dator för att ränsa hårdisken tog det typ 1 månad, fast kan ha vart att den affären va sega. Tror det kommer ta typ 1-3 månader om dom ska byta ut fläkten o allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 ahh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 (redigerat) går snabbare och fixa det själv om det inte är något total sabbat. Mitt kraftaregat nåt gick i sönder så vi bytte själv. 2 dagars väntetid p.g.a att vi inte hadde någon extra hemma som var stark nog Redigerat 8 December 2007 av Bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 (redigerat) Det beror på vart du lämnar in den, jag föredrar att fixa själv ;) Redigerat 8 December 2007 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Är inte så mycket för att fixa datorer, är trots allt bara 14 år, pappa är väl inte så jätte insatt för den delen heller... men min kusin skulle kanske kunna fixa det... vet inte, vi snacka med dem på verktaden på måndag, får se hur lång tid det tar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) Haha, när jag var 14 hade jag redan lärt mig att öppna och underhålla datorns hårdvara korrekt, byta RAM minne och grafikkort, montera bort processorfläkten och rena från damm, applicera ny kylpasta på processorn, byta processor och sätta tillbaka allting där det var. Nu när jag är 15 har jag lärt mig att plocka isär en hel dator och sedan bygga upp den igen.. Men jag riktar ju in mig på datorer och vill jobba med dem i framtiden så om du inte gör det så är det nog en stor skillnad. Redigerat 9 December 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Haha, när jag var 14 hade jag redan lärt mig att öppna och underhålla datorns hårdvara korrekt, byta RAM minne och grafikkort, montera bort processorfläkten och rena från damm, applicera ny kylpasta på processorn, byta processor och sätta tillbaka allting där det var. Nu när jag är 15 har jag lärt mig att plocka isär en hel dator och sedan bygga upp den igen.. Men jag riktar ju in mig på datorer och vill jobba med dem i framtiden så om du inte gör det så är det nog en stor skillnad. Hade du gått kurser eller bara testat dig fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Det är inte svårt att plocka ner och sätta ihop datorer. Det är som ett litet avancerat lego bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.