Hoppa till innehåll

Är Jag För Töntig?


Rekommendera inlägg

Haha, att vara töntig är ju kul. :)

Vi killar i min klass är så sjukt nördiga att det är löjligt.

Igår fejkade vi ett slagsmål vid en väg utanför vår skola, men bilen som åkte förbi stannade inte.

 

Sen kastar vi papper och mackor på varann ibland och lite allt sånt.

Ingen har dock tjej... Undrar vad sammanträffandet kan vara, haha. :P

Jaha.... Okej..... Vänta bara tills ni kommer i åldern då ni faktiskt bryr er om vad tjejerna (killarna)tycker om er- Då blir det nog lite ändring.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är äldre än dig? Lol.

Jag typ snackade om mental ålder ;) För mentalt så är jag nog äldre än dig då jag knappast skulle fejka slagsmål och kasta mat :huh: Vissa åldras snabbare än andra.... Och i det här fallet har man åldrats saktare än andra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, om du tror vi gör det bland tjejer så har du fel.

Vi gör det bara när vi j*vlas med varandra inom gruppen.

Man kan ju inte vara nördig bland det andra könet.

Dessutom är jag inte mentalt yngre än dig heller, jag är nog minst lika mogen, jag använder det bara inte så ofta. :)

 

 

Snackar med ALLT och alla?? Heh så du snackar typ med en brevlåda?

 

Nejnej, bara de brevlådor jag träffat förut och vissa nya jag träffar.

Brevlådor i gränder brukar jag dock undvika. ;)

Redigerat av Matski
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har precis börjat i mariaskolan och inga tjejer värkar gilla mig. Jag har gått här i en månad.

Jag brukar oftast dra skämt, men ingen skrattar åt dem. Bara jag, en bortglömd nolla. Min kompisar tycker att mina skämt är så dåliga att dem skratar. Snälla ge mig nåt tips jag kan göra. Snälla jag mår inte bra utan kärlek. :(

HAHAHA förlåt f*n men såg så roligt ut ba: ja drar skämt men ingen skrattar bara jag. en bortglömd nolla xD men klart de kommer tillslut ja har inte heller många brudar efter mej bara 1:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är äldre än dig? Lol.

Jag typ snackade om mental ålder ;) För mentalt så är jag nog äldre än dig då jag knappast skulle fejka slagsmål och kasta mat :huh: Vissa åldras snabbare än andra.... Och i det här fallet har man åldrats saktare än andra ;)

 

Jo det har du rätt i Mega, Jag e dock bara 12 år men mentalt sätt e jag nog äldre ön han oxå :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag är äldre än dig? Lol.

 

Jag typ snackade om mental ålder ;) För mentalt så är jag nog äldre än dig då jag knappast skulle fejka slagsmål och kasta mat :huh: Vissa åldras snabbare än andra.... Och i det här fallet har man åldrats saktare än andra ;)

 

Jo det har du rätt i Mega, Jag e dock bara 12 år men mentalt sätt e jag nog äldre ön han oxå :P

 

Ja, du skriver inte som en 12 åring.. Om jag itne skulle veta hur gammal du e skulle jag tro att du typ är 16 år.. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...