Gäst Totorio Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag är en lvl 5 bloodelf mage men det är bara det att jag vill kunna använda leather och mail och kan bara använda cloth är det när man kommer upp i level man kan använda dom eller. börja spela imorse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 (redigerat) Mage kan bara använda cloth... Mage - Bara cloth Rogue - Cloth och leather Warrior - Mail och på lvl 40 plate Paladin - Mail och på lvl 40 plate Hunter - Leather och på lvl 40 mail Warlock - Bara cloth Priest - Bara cloth Redigerat 8 December 2007 av amo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Shaman - Mail, kanske leather i början vet inte Druid - samma som Shaman tror jag Death Knight kommer nog använda plate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 druid kan inte använda mail.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Shaman börjar med leather och får mail på 40, druids har bara leather och cloth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 hur är det med wapen då vilka vapen kan en warlock ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 jag tror att wlock har staff eller dagger/sword+off-hand, så är det för mages men jag vet inte säkert om wlocks har det så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 jag tror att wlock har staff eller dagger/sword+off-hand, så är det för mages men jag vet inte säkert om wlocks har det så Han är ju mage, så du har ju rätt om du snackar om mages. Warriors: Cloth, Leather, Mail, Plate (40+) Paladins: Cloth, Leather, Mail, Plate (40+) Hunters: Cloth, Leather, Mail (40+) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 warlock kan ha, daggers, one hand sword, staff och wand (räknas som range) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 jag tror att wlock har staff eller dagger/sword+off-hand, så är det för mages men jag vet inte säkert om wlocks har det så Han är ju mage, så du har ju rätt om du snackar om mages. Warriors: Cloth, Leather, Mail, Plate (40+) Paladins: Cloth, Leather, Mail, Plate (40+) Hunters: Cloth, Leather, Mail (40+) Har redan sagt det där ... o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Mages kan också ha dagger / one-handed sword /staff. Ta ett vapen som ger mest intellect / spirit /spell dmg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 hur får man ett sånt där djur vissa har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg