Firecracker Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 OOC: Har lämnat detta rollspel nu. På grund av InTech. Citera
Aircondition Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Skrivet 9 December 2007 (redigerat) OOC: Efter varje lyckat rollspel följer många misslyckade- Detta är definitivt ett av de misslyckade. Ska alla helt plötsligt starta meningslösa rollspel utan att ens själv veta hur man rollspelar?!OOC: Kan du utveckla detta lite? Tråden såg ju helt okej ut efter Firecrackers inlägg, sen spårade det ur helt. Tråkigt att vissa bara förstör genom att inte anstränga sig alls. Redigerat 9 December 2007 av Aircondition Citera
Firecracker Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 OOC: jo, håller med. Hade just jett upp hoppet med mitt rollspel och blev glad då jag såg ditt nyskapade rollspel men så spårade det ut nästan direkt efter jag hade skrivit. P.S Skickar samma idé till dig aircondition som jag skickade till Mega93(kolla dina pm snart). Citera
Gäst InTech Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 (redigerat) OOC: Du förstör bara, Aircondition gjorde denna tråd för att den skulle vara seriös så kommer du och är oseriös, smittar av sig... inte lika roligt... håll dig bara borta, snälla. OOC: Jag är seriös, seriösare än dig än dina ögon. Och ja, Firecraker. Du behöver inte "visa" att du är med i dem andras gäng mot mig. för att verka cool. Och det ska ***imej inte gå ut på mej när ditt rollspel inte blev lika lyckat som guggo's, Låt det gå över dig själv. Och i den tråden skrev jag inte ett fnatt. och mitt senaste inlägg kan verka dåligt. eftersom jag var otroligt trött. Redigerat 9 December 2007 av InTech Citera
Gäst Mega93 Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 OOC: InTech, är du för trött för att rollspela så rollspela inte alls -_'- Och det är inte bara du, det kanske inte är någon av er egentligen. Jag är lite kräsen av mig då jag brukade driva min egna rollspelscommunity med folk som visste hur man faktiskt rollspelade osv- Men ni får ju självklart göra som ni vill. Citera
Firecracker Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 (redigerat) OOC: Du förstör bara, Aircondition gjorde denna tråd för att den skulle vara seriös så kommer du och är oseriös, smittar av sig... inte lika roligt... håll dig bara borta, snälla. OOC: Jag är seriös, seriösare än dig än dina ögon. Och ja, Firecraker. Du behöver inte "visa" att du är med i dem andras gäng mot mig. för att verka cool. Och det ska ***imej inte gå ut på mej när ditt rollspel inte blev lika lyckat som guggo's, Låt det gå över dig själv. Och i den tråden skrev jag inte ett fnatt. och mitt senaste inlägg kan verka dåligt. eftersom jag var otroligt trött. OOC:Jag syftar inte på min egna tråd. Jag syftar på denna! Redigerat 9 December 2007 av Firecracker Citera
Lynott Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 OOC: Du förstör bara, Aircondition gjorde denna tråd för att den skulle vara seriös så kommer du och är oseriös, smittar av sig... inte lika roligt... håll dig bara borta, snälla. OOC: Jag är oseriös, oseriösare än dig än dina ögon. Ja, det är det jag snackar om... .) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.