Torayami Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) Tjena tjena. Jag har gjort ett Zelda oot quiz för experter. Det finns frågor från både spelet och mangan kolla in det här skriv gärna vad ni tycker. Obs: Testet är på engelska. Edit: Säg till om det är för lätt. Redigerat 9 December 2007 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Fråga 2 är fel, inget av svaren är Requiem of Spirit. Den går så här: A v A > v A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 My bad det ska vara Nocturne of Shadows. Det är ändrat nu. Jag borde inte vara uppe så sent:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 lol jag fick 21% :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 lol jag fick 21% :D :P Jag fick 38% och de e mitt favoritspel^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 40% ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 53 % fick jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 46% .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Detre Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) 97% jag är så besviken!! Jag är helt värdelös!! :angry: Redigerat 11 December 2007 av Detre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 97% jag är så besviken!! Jag är helt värdelös!! :angry: 97%!!!!!! Besviken! På vad!? Du måste ha fuskat eller något!! NÅGOT måste du ha gjort! :o Du har alltid haft ett bra minne, men 97% rätt är väll lite att ta i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Detre Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 97% jag är så besviken!! Jag är helt värdelös!! :angry: 97%!!!!!! Besviken! På vad!? Du måste ha fuskat eller något!! NÅGOT måste du ha gjort! :o Du har alltid haft ett bra minne, men 97% rätt är väll lite att ta i. VA!!! Vadå fuskat!? Varför måste jag fuska för att få ett sådant dåligt resultat?! :angry: Ser du inte att det står 97%? Jag är ju helt världelös! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 97% jag är så besviken!! Jag är helt värdelös!! :angry: 97%!!!!!! Besviken! På vad!? Du måste ha fuskat eller något!! NÅGOT måste du ha gjort! :o Du har alltid haft ett bra minne, men 97% rätt är väll lite att ta i. VA!!! Vadå fuskat!? Varför måste jag fuska för att få ett sådant dåligt resultat?! :angry: Ser du inte att det står 97%? Jag är ju helt världelös! Tror inte du fuskat men besviken ? det e ju bra ju ja fick 38 ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg