Zonix Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Hej! Jag behöver hjälp med mina restuppgifter. Vi hade prov i Genetik för någon månad sen. Jag vill helst ha svar så senast som möjligt. Frågorna: 4. Förklara vad en mutation är och hur den kan uppkomma. 12. Förklara samspelet mellan arv och miljö, med ett exempel. Tack i förhand! -Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Det enda jag vet om mutationer är att det finns en synlig och och stort utbredd i människosläktet. Några människor har torrt öronvax och andra har fuktigt, tror jag att det var. Googla om du vill veta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Jag googlade om mutationer och fick svar på det. Nu letar jag efter samspelet mellan miljö och arv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 http://www.google.se/search?hl=sv&q=%2...3%B6k&meta= Kolla om du hittar något vettigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.