fuskaren91 Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 tjena, tänkte att jag bara skulle pröva barda spelet. o nu e jag fasst. Någon som har några buggar dom kan dela med sig av eller ingen har spelat det? http://bardaspelet.svt.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
adoss Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 vad heter du ???? jag heter dossen98 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Fy vad tråkigt sämmre än diablo (sorry alla diablo fans) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 vad heter du ???? jag heter dossen98 :DSnälla skriv inte i 3 år gamla trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 vad heter du ???? jag heter dossen98 :DSnälla skriv inte i 3 år gamla trådar! Du gör det själv. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Usch bardaspelet är så tårkigt så.. körde det förut. då menar jag kanske 2-3 år. När den väl var bumpad så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 riktigt patetiskt spel, spelade det bara för att konfirmera failet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Spelet är för 5 år ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 riktigt patetiskt spel, spelade det bara för att konfirmera failet.Vad? :angry: FÖR BARDA!!!! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 OMG! detta spel har jag med spelat! :D typ i 3-5 min! Vilken LVL? ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.