WASD Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 man kan ju göra egna låtar också som jag inte lyckats så bra med... föresten behöver man inget tangentbord, eller jo men man behöver inte hålla det i famnen, jag hade det liggande på databordet som det brukar göra, funkar säkert jättebra på din laptop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 man kan ju göra egna låtar också som jag inte lyckats så bra med... föresten behöver man inget tangentbord, eller jo men man behöver inte hålla det i famnen, jag hade det liggande på databordet som det brukar göra, funkar säkert jättebra på din laptop Jo, men det är ju liksom känslan av Guitar Hero man är ute efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Blev kär i det när jag var på DH. Såg flera skärmar med det spelet:D Pantera låten är go att köra om man har låtarna från Guitar Hero X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Finns det någon bra version till Mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Det finns till både linux och mac :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Har guitar hero på PSP2 men ska testa på datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.