Gäst Justfiwi Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Haha, det var ju en liten fin guide jag knåpade ihop på några få minuter :) Funderar på att göra en mer djupgående och sådant, för lite mer avancerade "dataälskare"... Bytte nu namn till Justfiwi, skönare namn och jaa, vet inte varför jag bytte från Fillifjonkan93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kosmoo Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Tycker jag med :P Kolla mitt majl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Tycker jag med :P Kolla mitt majl Jag gjorde det, men jag får se vad som händer på den fronten då... Kanske ska göra en ny guide snart, den här är liksom lite för "lätt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 men det är bara om windows xp. hallo? jag har windows vista ultimte update. kan man inte speeda upp en vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PAER Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Inget direkt nytt, men för n00bs är det väl ok. Angående skärmens upplösning ser det riktigt fult ut om man sitter på en större skärm och har så låg upplösning. Så mycket längre tid tar det inte att ladda.VA TYKEN DU E OCH DIN KOMPIS UNDER ÄR!! SÄGER NI SÅ FÖR ATT BARA SKRYTA ELLER? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Inget direkt nytt, men för n00bs är det väl ok. Angående skärmens upplösning ser det riktigt fult ut om man sitter på en större skärm och har så låg upplösning. Så mycket längre tid tar det inte att ladda.VA TYKEN DU E OCH DIN KOMPIS UNDER ÄR!! SÄGER NI SÅ FÖR ATT BARA SKRYTA ELLER? Nej, jag säger det p.g.a. precis det jag skrev. Alla kan det här, förutom möjligtvis du, för du är en nolla som inte ens vet hur man avaktiverar Caps-Lock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShinyBlood Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Högerklicka > Egenskaper > Inställningar > Avancerat > Felsök > Maskinvaruacceleration > Ingen Man laggar mindre när man försöker spela in B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PAER Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Inget direkt nytt, men för n00bs är det väl ok. Angående skärmens upplösning ser det riktigt fult ut om man sitter på en större skärm och har så låg upplösning. Så mycket längre tid tar det inte att ladda. VA TYKEN DU E OCH DIN KOMPIS UNDER ÄR!! SÄGER NI SÅ FÖR ATT BARA SKRYTA ELLER? Nej, jag säger det p.g.a. precis det jag skrev. Alla kan det här, förutom möjligtvis du, för du är en nolla som inte ens vet hur man avaktiverar Caps-Lock. SKA DU BÖRJA RETA MEJ MED NU? VA? VA? VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Inget direkt nytt, men för n00bs är det väl ok. Angående skärmens upplösning ser det riktigt fult ut om man sitter på en större skärm och har så låg upplösning. Så mycket längre tid tar det inte att ladda. VA TYKEN DU E OCH DIN KOMPIS UNDER ÄR!! SÄGER NI SÅ FÖR ATT BARA SKRYTA ELLER? Nej, jag säger det p.g.a. precis det jag skrev. Alla kan det här, förutom möjligtvis du, för du är en nolla som inte ens vet hur man avaktiverar Caps-Lock. alla kan inte det... inte jag iaf och jag tror nog att den som satte upp den gjorde det för att alla inte kan det .... såå du säger att alla som inte kan det är nollor??? då är alla som kan det nördar.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Inget direkt nytt, men för n00bs är det väl ok. Angående skärmens upplösning ser det riktigt fult ut om man sitter på en större skärm och har så låg upplösning. Så mycket längre tid tar det inte att ladda. VA TYKEN DU E OCH DIN KOMPIS UNDER ÄR!! SÄGER NI SÅ FÖR ATT BARA SKRYTA ELLER? Nej, jag säger det p.g.a. precis det jag skrev. Alla kan det här, förutom möjligtvis du, för du är en nolla som inte ens vet hur man avaktiverar Caps-Lock. alla kan inte det... inte jag iaf och jag tror nog att den som satte upp den gjorde det för att alla inte kan det .... såå du säger att alla som inte kan det är nollor??? då är alla som kan det nördar.......... Herregud, jag skrev att den var bra för nybörjare. Dock vet de flesta allt som stod i guiden, och det finns tusentals sådana här guider på internet. Nej, det sade jag inte. Läs nästa gång? Jag sade att han var en nolla för att han skrev med Caps-Lock och blev vansinnig för ingenting. Okej, isåfall är väl hälften av vår befolkning "nördar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Lilian: Man behöver bara kunna lite, lite, lite grann om datorer för att kunna det här, och om man inte kan lite-lite-lite grann om datorer, ja då är man en "nolla" på datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Bra guide, tog ju bort massa teckensnitt också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.