Inside Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag funderar på att köpa ett nytt spel till PSP men jag vet inte vad. Ge gärna förslag på ett bra spel som är värt att köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 test drive unlimited Juiced 2 GTA vice city stories Daxter World tour soccer 2 WipEout pure eller pulse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannyboy93 Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 (redigerat) Metal Gear Solid: Portable Ops Locoroco Castlevania: Dracula X chronicles ... Har inte kunnat spela min PSP (trasig skärm) på hur länge som helst så jag kommer inte på fler. :P Redigerat 16 December 2007 av Dannyboy93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 vilken spelsort gillar du? (t.ex. action, krig... m.m) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 The Simpsons Game Värt alla pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Monster Hunter Freedom 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Jag kmr inte ihåg vad det heter men man är en "blop" ock ska åka genom världarna man rullar världen åt höger på R-knappen och tvärtom på L-knappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Jag kmr inte ihåg vad det heter men man är en "blop" ock ska åka genom världarna man rullar världen åt höger på R-knappen och tvärtom på L-knappenmercury meltdown? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 The Simpsons Game Lirade d på en polares psp, fett kul ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrus Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Va kostar The Simpsons Game ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Va kostar The Simpsons Game ??? http://prisjakt.se/produkt.php?p=203284 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ancho Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Monster Hunter Freedom 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg