Gäst Youx Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 tja ja e ny på GW å söker guild, ja har nightfall. lvl 2 kör på rolplaying å ja e Warrior ja heter Muhla Shickarita Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 svenskar only eller? annars så är det ju ingen brist på rekryterande guilder ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fontamix Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Om du är lvl 2 så kan du väll joina vilket guild som helst... du har väl inga krav som typ fff, PvE eller Ab guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Kan joina det jag är med i. Bra guild med bra allians. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 well jag kan ju fixa in dig i LAG :) men det får bli i LAG 4 isf(är just nu officer där). har allt förutom stad :( (kurz ofc :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 well jag kan ju fixa in dig i LAG :) men det får bli i LAG 4 isf(är just nu officer där). har allt förutom stad :( (kurz ofc :P) No life AB sen skänk all faction till guilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 har har ju inte ens factions.. :P vi har tröttnat lite på fff och sånt nu. det är bara några som håller uppe siffrorna på typ 2 mille. jag har själv inte gjort nåt sånt på 3-4 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 har har ju inte ens factions.. :P vi har tröttnat lite på fff och sånt nu. det är bara några som håller uppe siffrorna på typ 2 mille. jag har själv inte gjort nåt sånt på 3-4 månader. Jag började igen efter 6 månader så AB är skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Asså adda gärna mej i ingame Muhla Shickarita, ja joinar typ alla guilder, för den jag är med i just nu kanske bara har 10members, har inte så stora krav för guilden, men ja skulle behöva lite hjälp också för ja fattar typ inget ja är typ bara å köttar sen när det kmr en pil på kartan så följer ja bara den så har man tydligen klarat av ett quest :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Adda i freindlist Lottenstar och prata med honom ifall du kan vara med i Guilden. (Det är en Guild på endast 3 pers.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lopas Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 adda lord pvp a till friends list Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.