Shaddy Skrivet 24 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Andersffs: Asså det var ett rätt rejält strömavbrott så tv och internet-nätverket hade typ stängts av i hela kvarteret. Så när strömmen kom tillbaka så höll det fortfarande på att åtetställas eller nåt. Inte vet jag. Tog runt 1 timme att göra bilden, kanske lite mer. Hitsugaya: Exakt det jag menar, den e snygg för att va gjord i paint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 jävligt grym för att vara paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Skitsnygg för att vara gjord i paint :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Som dom 2 tidigare, Skitsnygg för at vara gjord i paint :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Har varit sjuk hela dagen, så jag satt hemma och ritade lite i paint för att jag inte hade något annat att göra. Det hade precis varit strömavbrott så varken internet eller tv funkade x) Här är i alla bilden som började som lite feber-kladd: zelda.bmp Offtopic: Jag fattar inte? Strömavbrott så att inte internet eller tv funkar? MEn datorn funka? Dessutom så går väl internet på egen lina så som telefonen gör, så det ska funka endå. Han kanske har en bärbar dator? och hur ska han få ström till sitt modem (ev.router) om det är strömavbrott? OT jag visste inte att man kunde göra såna fina bilder i paint :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Jag tyckte den var skitsnygg ju :pinch: ... x) Ganska bra gjort, men kom ihåg. Ingenting blir snyggt i Paint. :) Kanske låter lite töntigt , men om du ska rita sånt .. använd flash! :)Asså du anar inte hur snygga streck det blir när man typ drar :) Lol, vet du varför det blir "snyggt" ens?Det är för att smoothness är ganska högt uppdragen. >_< Använd filter också, najsiga FX's i flash där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 skit snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Hur/var skaffar man flash? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azade Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 grymt snygg :) Du kör inte med tablet eller? om inte så är jag grymt imponerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Joo den var väll okej. Jag tyckte den var skitsnygg ju :pinch: ... x) Ganska bra gjort, men kom ihåg. Ingenting blir snyggt i Paint. :) http://www.pixeljoint.com/Allt där är gjort i paint så joo saker kan bli snyggt i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Snyggt ritat ! Paint Skillz ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.