admin Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Se http://www.fuska.se/grupper/skapa_grupp.php för mer info. Kortfattat så kan man nu få en egen grupp helt gratis med vissa begränsningar. Paketet är samma som paket 1, fast med 100 platser istället. Gruppen går att förlänga gratis men först när det är max 10 dagar kvar på giltighetstiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 (redigerat) Förlåt om jag säger det, men är du desperat? :P Bara skoja, asså... Kan man paya oxå för att få bättre grejor? Redigerat 13 December 2007 av Katt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Desperat? Nej, Fuska.se har dock bara ett väldigt tydligt mål. Och det är väldigt enkelt: Störst och bäst ;) Och detta är en av sakerna påväg mot det målet. Vi erbjuder ett riktigt enkelt gruppforum/grupp, på så vis kan användare testa på detta och sedan uppgradera sina grupper (ifall behovet/önskan finns) med fler funktioner och platser och därmed börja betala för sina grupper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 jag har redan en grupp som jag vann gratis på en sak som dom 10 första som svarade fick en grupp, men kan jag förlänga den gratis då eller? PS Det var paket 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 är skaparen moderator i detta gruppforum`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Nej, endast gratisforumet går att förlänga gratis... Men, om man vill förlänga gruppen mer än 25 dagar, borde man inte kunna köpa en uppgradering till det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 hehe kul med ett eget forum :) bra ide admin ^^ skaparen är supermod(om det va det du undrade över ;)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 jag har redan en grupp som jag vann gratis på en sak som dom 10 första som svarade fick en grupp, men kan jag förlänga den gratis då eller? PS Det var paket 1 Endast gratis grupper kan förlängas gratis (med andra ord grupper som har 100 platser). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 (redigerat) Hur länge är gratisgrupperna gratis? Redigerat 13 December 2007 av Katt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Nej, endast gratisforumet går att förlänga gratis... Men, om man vill förlänga gruppen mer än 25 dagar, borde man inte kunna köpa en uppgradering till det? Vill man förlänga det mer än 25 dagar så kan man först förlänga det gratis och sedan förlänga det ytterliggare genom att SMSa. Gratis paketet kommer att hela tiden att finnas, men det kan tänkas att det förändras längre fram i sin utformning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Och så fort man köper mer platser börjar det kosta att förlängA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 kan jag nergradera min grupp till en gratisgrupp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg