Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

När jag försökte göra en tråd i mitt gratis gruppforum till "Fäst" så står det bara "Du har inte tillstånd att utföra den funktionen."

Kan man inte göra Sticky/Fäst/Klistrad i gratis gruppforum ?

Skrivet

När jag försökte göra en tråd i mitt gratis gruppforum till "Fäst" så står det bara "Du har inte tillstånd att utföra den funktionen."

Kan man inte göra Sticky/Fäst/Klistrad i gratis gruppforum ?

För att kunna göra det så måste du vara moderator i gruppen. Fungerar det ändå inte så kontakta mig via PM, med gruppnamn så får jag kika på det.

Skrivet

"Kvalitet före kvantitet". Nu när alla får sin egen grupp kommer det bli massa smågrupper, jobbigt att hålla reda på och få i varje grupp - istället för ett par få med flera som skriver. Inte riktigt helt genomtänkt det här.

Det skadar väll inte dig att det är fler grupper.. men ja det blir ju faktiskt lite stökigt i grupp sidan!

Skrivet

Nu går det att lägga till användare utan problem, var en bugg som gjorde att det namn man skrev in kollades mot användarnamn och inte visningsnamn som det skall vara.

Skrivet

På vissa namn jag försöker lägga in går inte tex "Denieru" kunde jag inte lägga till i min grupp men han ansökte senare. Bugg eller vad ?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...