TheGreatest Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 så...vad du säger är alltså att man kan ha det i 25 dagar gratis eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Man får ha det gratis så länge man vill, men man kan bara förlänga om det är mindre än 10 dagar kvar till att gruppen slutar. Förlängningen är gratis! Man kan inte nergradera grupper till gratisgrupper, skapa en ny grupp, vettja! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 om det är 10 dagar kvar så får man förlänga det gratis. Men om man tar bort forumet (det försvinner av att förlängningen tagit slut) vad händer då? Och om man köper något speciellt. Typ moderator, eller något sånt (inte 50 platser mer..) kostar gruppen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Enda sättet att få "förlängningen" av gruppen att kosta är genom att öka antalet platser. En grupp som går ut försvinner och allt (moderatorer, donationer etc.) som hade med den att göra tas bort. Därefter kan användaren som hade gruppen, om denne vill, skapa en ny gratis grupp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Bara en gratis grupp per skalle, va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 ja, det är det. men man kan göra en ny när den andra gått ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Kan du, admin, göra min grupp till en gratis grupp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Kan du, admin, göra min grupp till en gratis grupp?Inga grupper kan "nergraderas" utan bara uppgraderas via de uppgraderingar som supermoderatorn i en grupp kan göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 kan jag radera min grupp och göra en ny gratisgrupp då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Du får vänta tills den går ut ;) eller så gör du bara en till grupp nu och har 2 st. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 var kan jag göra den där gratis grupen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Grupper -> Gör en grupp (eller något liknande) -> och gör nu gruppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg