TheGreatest Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 (redigerat) använd admins länk i första inlägget. um..btw en sista fråga...kan man när som helst avsluta gruppen och göra en ny? Redigerat 13 December 2007 av TheGreatest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 När jag försökte göra en tråd i mitt gratis gruppforum till "Fäst" så står det bara "Du har inte tillstånd att utföra den funktionen." Kan man inte göra Sticky/Fäst/Klistrad i gratis gruppforum ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 jag kunde :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 När jag försökte göra en tråd i mitt gratis gruppforum till "Fäst" så står det bara "Du har inte tillstånd att utföra den funktionen." Kan man inte göra Sticky/Fäst/Klistrad i gratis gruppforum ? För att kunna göra det så måste du vara moderator i gruppen. Fungerar det ändå inte så kontakta mig via PM, med gruppnamn så får jag kika på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 jag kunde :o Ok, men jag kunde inte :S Jag har ett gruppforum som jag köpt och på det så kan jag men inte på det som är gratis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 konstigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Admin, fixade problemet... Säger bara att det är tur att ingen annan var admin istället :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sera_97 Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Man skal kunna lägga till mera dagar hela tiden som på fuska.nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 "Kvalitet före kvantitet". Nu när alla får sin egen grupp kommer det bli massa smågrupper, jobbigt att hålla reda på och få i varje grupp - istället för ett par få med flera som skriver. Inte riktigt helt genomtänkt det här. Det skadar väll inte dig att det är fler grupper.. men ja det blir ju faktiskt lite stökigt i grupp sidan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Nu går det att lägga till användare utan problem, var en bugg som gjorde att det namn man skrev in kollades mot användarnamn och inte visningsnamn som det skall vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 På vissa namn jag försöker lägga in går inte tex "Denieru" kunde jag inte lägga till i min grupp men han ansökte senare. Bugg eller vad ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Man måste nog skriva dens inloggninsnamn, inte dens visningsnamn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg