admin Skrivet 15 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Visningsnamn är det som gäller, se 3 inlägg ovanför det jag skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Varför kan jag inte göra ett nytt gratisforum, mitt gratis. vill göra ett nytt med bättre namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 säg till admin att radera det, då kan du nog göra ett nytt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Visningsnamn är det som gäller, se 3 inlägg ovanför det jag skrev. Nej, admin. När jag förut la till nya medlemmar till min grupp var jag tvungen att lägga till med deras tidigare namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Visningsnamn är det som gäller, se 3 inlägg ovanför det jag skrev. Nej, admin. När jag förut la till nya medlemmar till min grupp var jag tvungen att lägga till med deras tidigare namn. Han ändrade ju...Jag fick lista ut medlemmars namn till Zombie House... Katt -> CheatCat O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Jag är supermoderator i ett sådant här forum men kan inte klistra en tråd. Det står att jag inte har rättigheter till att göra det, är det någon som vet varför det blir så här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 säg till admin, så fixar han det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Visningsnamn är det som gäller, se 3 inlägg ovanför det jag skrev. Nej, admin. När jag förut la till nya medlemmar till min grupp var jag tvungen att lägga till med deras tidigare namn. Ja, asså tidigare visningsnamn, inte inloggningsnamn. Fast det är ju samma sak om man har bytt namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Kommer inte fuska bli överfullt med grupper nu eller? Om alla medlemmar kan göra en? Alla grupper kommer nog vara kopior av forum som redan finns här eller gruppforum som redan är gjorda, ursäkta min negativitet, men jag tycker det nog inte kommer bli så lyckat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 eftersom många saker inte har egna trådar så är det ju mkt enklare att de som vill snacka om det gör en grupp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 eftersom många saker inte har egna trådar så är det ju mkt enklare att de som vill snacka om det gör en grupp.Förr fans det ca 5 grupper som var jätte bra. Nu finns det ca 40 grupper till som handlar om samma sak... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 eftersom många saker inte har egna trådar så är det ju mkt enklare att de som vill snacka om det gör en grupp.Ja, som t.ex. min grupp!Den enda Zeldagruppen i hela fuska.se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg