Gäst mithrils Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 ni kanske har sätt lite på TV etc vad tycker ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Bah, fånerier. Vi har väl för f*n tryckfrihet, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Tryckfriheten bör respekteras ja. Men när man nu vet att de kan leda till problem så bör man undvika det, varför försöka bevisa något om Islam genom ett sånt trick? Islam är ingen våldsam religion, Islam betyder fred, det är bara några personer som tolkar det på olika sätt. Det är så med kristendommen med, men jag tycker man ska respektera alla religioner, även ateister/agnostiker osv ska bli respekterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Jag har chattat lite med en tjej från Saudiarabien. De hade tydligen blivit felinfomerade, för hon trodde att det var den danska regeringen som beordrat att bilderna skulle skickas ut till befolkningen. Om det skulle varit så att regeringen skickat ut bilderna bara för att smutskasta islam (den information som hon fått) så skulle det ju vara hemskt, och då skulle muslimerna haft rätt att reagera så som de gjorde. Men nu när det bara var tidningen som gjorde fel egentligen är det ju hemskt att hela danmark ska bli straffat. Eftersom de inte har en aning om vad tryckfrihet är så kan det ju vara svårt för dem att förstå hur det gick till egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Dom flest blev nog felinformerade. Dock tycker jag att dom reagera lite väl mycket.Dessutom anfalla den svenska ambassaden med är att ta tillfället i akt och förstöra fel byggnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Tryckfriheten bör respekteras ja. Men när man nu vet att de kan leda till problem så bör man undvika det, varför försöka bevisa något om Islam genom ett sånt trick? Islam är ingen våldsam religion, Islam betyder fred, det är bara några personer som tolkar det på olika sätt. Det är så med kristendommen med, men jag tycker man ska respektera alla religioner, även ateister/agnostiker osv ska bli respekterade. Om islam betyder fred, varför började dom elda och förstöra saker då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) Tryckfriheten bör respekteras ja. Men när man nu vet att de kan leda till problem så bör man undvika det, varför försöka bevisa något om Islam genom ett sånt trick? Islam är ingen våldsam religion, Islam betyder fred, det är bara några personer som tolkar det på olika sätt. Det är så med kristendommen med, men jag tycker man ska respektera alla religioner, även ateister/agnostiker osv ska bli respekterade. Om islam betyder fred, varför började dom elda och förstöra saker då? klart man blir förbannad tänk om nån tog en bild på dig naket sen vissade det på stan vad skulle du gjort? Redigerat 14 December 2007 av mithrils Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Tryckfriheten bör respekteras ja. Men när man nu vet att de kan leda till problem så bör man undvika det, varför försöka bevisa något om Islam genom ett sånt trick? Islam är ingen våldsam religion, Islam betyder fred, det är bara några personer som tolkar det på olika sätt. Det är så med kristendommen med, men jag tycker man ska respektera alla religioner, även ateister/agnostiker osv ska bli respekterade. Om islam betyder fred, varför började dom elda och förstöra saker då? klart man blir förbannad tänk om nån tog en bild på dig naket sen vissade det på stan vad skulle du gjort? Trott att det var rektorn som hade beordrat det, och sedan bojkotta och slå sönder hela skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 (redigerat) Tryckfriheten bör respekteras ja. Men när man nu vet att de kan leda till problem så bör man undvika det, varför försöka bevisa något om Islam genom ett sånt trick? Islam är ingen våldsam religion, Islam betyder fred, det är bara några personer som tolkar det på olika sätt. Det är så med kristendommen med, men jag tycker man ska respektera alla religioner, även ateister/agnostiker osv ska bli respekterade. Om islam betyder fred, varför började dom elda och förstöra saker då? klart man blir förbannad tänk om nån tog en bild på dig naket sen vissade det på stan vad skulle du gjort? Okej, om du vill så kan jag ladda upp en nakenbild på mig och sen sätter jag en bild på mig själv som hund. Vilket tror du är känsligast? Det du skrev är nog det vanligaste och idiotiska jag har hört. Däremot får dom gärna göra jesus som hund eller homosexuell, what ever. Det skiter jag fullständigt i, jag börjar inte härja och hata massa idiotiska muslimer för det. Redigerat 15 December 2007 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Tryckfriheten bör respekteras ja. Men när man nu vet att de kan leda till problem så bör man undvika det, varför försöka bevisa något om Islam genom ett sånt trick? Islam är ingen våldsam religion, Islam betyder fred, det är bara några personer som tolkar det på olika sätt. Det är så med kristendommen med, men jag tycker man ska respektera alla religioner, även ateister/agnostiker osv ska bli respekterade. Om islam betyder fred, varför började dom elda och förstöra saker då? klart man blir förbannad tänk om nån tog en bild på dig naket sen vissade det på stan vad skulle du gjort? Okej, om du vill så kan jag ladda upp en nakenbild på mig och sen sätter jag en bild på mig själv som hund. Vilket tror du är känsligast? Det du skrev är nog det vanligaste och idiotiska jag har hört. Däremot får dom gärna göra jesus som hund eller homosexuell, what ever. Det skiter jag fullständigt i, jag börjar inte härja och hata massa idiotiska muslimer för det. Hur kristen är du egentligen? Har svårt att tro att religionen är lika viktig för dig som för muslimerna. Dessutom gjorde konstnären (vad han nu hette) det bara för att provocera, vilket är oerhört onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Tryckfriheten bör respekteras ja. Men när man nu vet att de kan leda till problem så bör man undvika det, varför försöka bevisa något om Islam genom ett sånt trick? Islam är ingen våldsam religion, Islam betyder fred, det är bara några personer som tolkar det på olika sätt. Det är så med kristendommen med, men jag tycker man ska respektera alla religioner, även ateister/agnostiker osv ska bli respekterade. Om islam betyder fred, varför började dom elda och förstöra saker då? klart man blir förbannad tänk om nån tog en bild på dig naket sen vissade det på stan vad skulle du gjort? Okej, om du vill så kan jag ladda upp en nakenbild på mig och sen sätter jag en bild på mig själv som hund. Vilket tror du är känsligast? Det du skrev är nog det vanligaste och idiotiska jag har hört. Däremot får dom gärna göra jesus som hund eller homosexuell, what ever. Det skiter jag fullständigt i, jag börjar inte härja och hata massa idiotiska muslimer för det. Hur kristen är du egentligen? Har svårt att tro att religionen är lika viktig för dig som för muslimerna. Dessutom gjorde konstnären (vad han nu hette) det bara för att provocera, vilket är oerhört onödigt. andreas jag ser att du inte tror på gud så du behöver inte ens lägga dig i nåt du inte fattar nåt av Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 (redigerat) Tryckfriheten bör respekteras ja. Men när man nu vet att de kan leda till problem så bör man undvika det, varför försöka bevisa något om Islam genom ett sånt trick? Islam är ingen våldsam religion, Islam betyder fred, det är bara några personer som tolkar det på olika sätt. Det är så med kristendommen med, men jag tycker man ska respektera alla religioner, även ateister/agnostiker osv ska bli respekterade. Om islam betyder fred, varför började dom elda och förstöra saker då? klart man blir förbannad tänk om nån tog en bild på dig naket sen vissade det på stan vad skulle du gjort? Okej, om du vill så kan jag ladda upp en nakenbild på mig och sen sätter jag en bild på mig själv som hund. Vilket tror du är känsligast? Det du skrev är nog det vanligaste och idiotiska jag har hört. Däremot får dom gärna göra jesus som hund eller homosexuell, what ever. Det skiter jag fullständigt i, jag börjar inte härja och hata massa idiotiska muslimer för det. Asså snälla nån! Vad tror du klart man blir arg! Respekt! Vad skulle han säga om jag tog hans huvud och satt det på en hund sen visa över hela nätet? Man ska respektera andra religioner. Muslimer är inte som dig utan vi bryr oss om vår religion! Håller med mithrils om det han skrev ovanför. Redigerat 15 December 2007 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.