wildwolf Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Vi började på onsdag vid 18.00 och då var en kille med lång blont hår som var utklädd till lucia. Alla andra pojkar var lädd till tärnor. Sedan hade vi en ängel, en shinigami, ett paket, en tomte smurf, en pepparkaksrockers och resten var tomtar. Vi gick runt i vårat samhälle och lussade för han som håller i ungdomsgården och en del av våra lärare. Höll på hela natten. Sedan skottade vi igen rektorns utfart med en meter snö. Synd att en traktor tog bort det på morgonen. Skottade även igen vägen in till det ställe som den riktiga lucia uppvisningen var. Traktorn tog bort det med, taskigt. Vid 08.00 på lucia dagen så gick vi upp till lucia uppvisningen, de flesta var väldigt trötta. Men ingen somnade på lucia uppvisningen. Sedan gick upp till skolan och hade "lektioner", fast jag som somnade på Svenska lektionen och vaknade igen i slutet av SO lektionen. xD Men alla utom dem som var tvungen att åka skol skjuts stack hem efter lunchrasten, tror inte lärarna hade något emot det. Själv tuppade man av vid 06.15 och vaknade vid 07.00 då vi skulle börja packa ihop, vi höll till i ett gammalt café. Pallade inte vara upp i 2 dygn, och dessutom vara ute och vandra i -17 grader på natten det andra dygnet så jag fick lite sömn iallafall xD Jag har fått tillåtelse att lägga ut dessa bilder. Våran Lucia och tuffaste tärnan, enligt mig x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 gjorde inget speciellt,det var ju lucia firande på torsdags morgonen så min vanliga sovmorgon försvann.det var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Vi gjorde gröt på hemkunskapen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Vi satt och fick ont i benen i vår idrottsal och kollade på 4:ornas lucia tåg >=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Som vilken sketen torsdags som helst va det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Ja, vi fick sovmorron istället, då lucia var på morgonen X> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 @Wildwolf, såg bilderna på din bdb, fett sköjj ni verka ha :P Sj så gjorde man inge spec mer än att försöva sig ett par timmar >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Hade kommit enormt mycket försent om jag inte hade haft turen av att bli upplockad av en kompis pappa som skjutsade mig till kyrkan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 @Wildwolf, såg bilderna på din bdb, fett sköjj ni verka ha :P Sj så gjorde man inge spec mer än att försöva sig ett par timmar >.< wtf?! Hur fick du min bdb? xD Dessutom vad heter du då? o.O Jo vi hade skitkul, hälften av våra lärare har det ju as lyxigt hemma hos sig dessutom tror jag vi drack upp minst 20 flaskor jul must den natten XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Min skola var i kyrkan och såg på Lucia, jag hade maginfleunsa så hade inte möjligheten och se det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 @Wildwolf, såg bilderna på din bdb, fett sköjj ni verka ha :P Sj så gjorde man inge spec mer än att försöva sig ett par timmar >.< wtf?! Hur fick du min bdb? xD Dessutom vad heter du då? o.O Jo vi hade skitkul, hälften av våra lärare har det ju as lyxigt hemma hos sig dessutom tror jag vi drack upp minst 20 flaskor jul must den natten XD Slitz-grejjen u know ;D >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 16 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 lol ,så det var du xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.