Hoppa till innehåll

Lucia

wildwolf

Rekommendera inlägg

Vi började på onsdag vid 18.00 och då var en kille med lång blont hår som var utklädd till lucia.

Alla andra pojkar var lädd till tärnor. Sedan hade vi en ängel, en shinigami, ett paket, en tomte smurf, en pepparkaksrockers och resten var tomtar.

Vi gick runt i vårat samhälle och lussade för han som håller i ungdomsgården och en del av våra lärare. Höll på hela natten.

Sedan skottade vi igen rektorns utfart med en meter snö. Synd att en traktor tog bort det på morgonen.

Skottade även igen vägen in till det ställe som den riktiga lucia uppvisningen var. Traktorn tog bort det med, taskigt.

Vid 08.00 på lucia dagen så gick vi upp till lucia uppvisningen, de flesta var väldigt trötta. Men ingen somnade på lucia uppvisningen.

Sedan gick upp till skolan och hade "lektioner", fast jag som somnade på Svenska lektionen och vaknade igen i slutet av SO lektionen. xD

Men alla utom dem som var tvungen att åka skol skjuts stack hem efter lunchrasten, tror inte lärarna hade något emot det.

Själv tuppade man av vid 06.15 och vaknade vid 07.00 då vi skulle börja packa ihop, vi höll till i ett gammalt café. Pallade inte vara upp i 2 dygn, och dessutom vara ute och vandra i -17 grader på natten det andra dygnet så jag fick lite sömn iallafall xD

Jag har fått tillåtelse att lägga ut dessa bilder. Våran Lucia och tuffaste tärnan, enligt mig x)

post-6660-1197645610_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Wildwolf, såg bilderna på din bdb, fett sköjj ni verka ha :P

Sj så gjorde man inge spec mer än att försöva sig ett par timmar >.<

wtf?! Hur fick du min bdb? xD Dessutom vad heter du då? o.O

Jo vi hade skitkul, hälften av våra lärare har det ju as lyxigt hemma hos sig dessutom tror jag vi drack upp minst 20 flaskor jul must den natten XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Wildwolf, såg bilderna på din bdb, fett sköjj ni verka ha :P

Sj så gjorde man inge spec mer än att försöva sig ett par timmar >.<

wtf?! Hur fick du min bdb? xD Dessutom vad heter du då? o.O

Jo vi hade skitkul, hälften av våra lärare har det ju as lyxigt hemma hos sig dessutom tror jag vi drack upp minst 20 flaskor jul must den natten XD

Slitz-grejjen u know ;D

>.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...