Hoppa till innehåll

Osynlig


Gäst mithrils
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför då, för att skydda oss ifrån ljuset?

katt gå och lägg dig ha lite fantasi!

 

Du kan gå och skaffa dig en uppfattningsförmåga, jag förstod precis vad Katt menade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithrils

Oj, jag trodde det stod "I framtiden kommer vi säkert alla ha osynlighetsgrejjor" :P.

Men man skyddar ju sig för ljuset då, och det kanske man måste i framtiden...

haha han blev ägd nu han som skrev emot mig vilket han gör i alla trådar <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej månger tror att jag skulle fråga vad man skulle göra om man blev osynlig men det är fel!

 

 

det är nämnligen så att jag läste lite och hoppa på ett artikel om att vetenskapsmännen etc har hittat ett matrial så man kan bli osynlig är det möjlig?

 

Läste nåt sånt liknande.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej månger tror att jag skulle fråga vad man skulle göra om man blev osynlig men det är fel!

 

 

det är nämnligen så att jag läste lite och hoppa på ett artikel om att vetenskapsmännen etc har hittat ett matrial så man kan bli osynlig är det möjlig?

 

Läste nåt sånt liknande.

 

Och om du skulle brytt dig om att läsa resten av inlägget så skulle du vetat att länken till artikeln är postad XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske om man hadde en slags dräkt av sånna där supertunna, böjbara tvskärmar och sen miljoner filmkamror innanför det, så skulle det kanske gå!

det var nåt sort matrial tyg eller nåt sånt

 

Åh, har du läst vad vi sagt över huvudtaget? Det finns inget sätt att bli osynlig bara sådär! Vi kommer med enkla teorier, det är inget som faktiskt finns.

 

Lyckas man skapa en tv som projekterar bilden från en mittpunkt och ut på sidorna så man inte behöver någon "bildram" så skulle man kunna göra så att man har en kamera kopplad till tv:n, och är tv:n riktigt stor skulle man kunna kamoflera en bil eller en människa- SKulle vara väldigt användbart i krig osv.

 

gjode typ så med en bil och typ två experter skulle hitta en bit i från och det var rätt svårt :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske om man hadde en slags dräkt av sånna där supertunna, böjbara tvskärmar och sen miljoner filmkamror innanför det, så skulle det kanske gå!

det var nåt sort matrial tyg eller nåt sånt

 

Åh, har du läst vad vi sagt över huvudtaget? Det finns inget sätt att bli osynlig bara sådär! Vi kommer med enkla teorier, det är inget som faktiskt finns.

 

Lyckas man skapa en tv som projekterar bilden från en mittpunkt och ut på sidorna så man inte behöver någon "bildram" så skulle man kunna göra så att man har en kamera kopplad till tv:n, och är tv:n riktigt stor skulle man kunna kamoflera en bil eller en människa- SKulle vara väldigt användbart i krig osv.

 

gjode typ så med en bil och typ två experter skulle hitta en bit i från och det var rätt svårt :o

 

 

Du får ursäkta mig så mycket, men vad i H*LVETE snackar du om?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske om man hadde en slags dräkt av sånna där supertunna, böjbara tvskärmar och sen miljoner filmkamror innanför det, så skulle det kanske gå!

det var nåt sort matrial tyg eller nåt sånt

 

Åh, har du läst vad vi sagt över huvudtaget? Det finns inget sätt att bli osynlig bara sådär! Vi kommer med enkla teorier, det är inget som faktiskt finns.

 

Lyckas man skapa en tv som projekterar bilden från en mittpunkt och ut på sidorna så man inte behöver någon "bildram" så skulle man kunna göra så att man har en kamera kopplad till tv:n, och är tv:n riktigt stor skulle man kunna kamoflera en bil eller en människa- SKulle vara väldigt användbart i krig osv.

 

gjode typ så med en bil och typ två experter skulle hitta en bit i från och det var rätt svårt :o

 

 

Du får ursäkta mig så mycket, men vad i H*LVETE snackar du om?

 

Att försöka para sig med en bil kanske?

 

Nej, om Harry Potter kan, så kan vi väl också?

Hmm... Jag kan komma på några saker man kan göra som osynlig som jag nog ej bör säga här... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...