Gäst Aso100 Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 (redigerat) hej jag vill installera ardamax keylogger men det går inte :angry: :angry: :angry: och jag har gjort allt jag har laddat ner filen från hemsidan jag installerade först sen uninstallerade jag den sen installerade jag den igen men det kom detta bild jag har laddat ner den från deras hemsida! titta på bilden Redigerat 15 December 2007 av Aso100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 kanske inte funkar på Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 tanka ner den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 men läs noga så förstår ni jag sa ju att jag har installerat den först det funka jätte bra! men sen ville jag inte ha den mer så jag uninstallerade den! men nu ville jag ha tillbaka den så jag laddade ner den därifrån jag laddade ner förr samma sak fast det funkar inte och den där rutan kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 (redigerat) men läs noga så förstår ni jag sa ju att jag har installerat den först det funka jätte bra! men sen ville jag inte ha den mer så jag uninstallerade den! men nu ville jag ha tillbaka den så jag laddade ner den därifrån jag laddade ner förr samma sak fast det funkar inte och den där rutan kommer! Gör som Fality säger, ladda hem filen igen. Det står tydligt på din bifogade bild att filen är corrupt, alltså skadad. Och ifall programmet tidigare funnits på din dator, avinstallera programmet och alla spår av den och ladda hem en annan installationsfil av samma program och försök installera igen. Redigerat 15 December 2007 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 (redigerat) antagligen ett reg fel, använd Registry Mechanic för att fixa. Redigerat 15 December 2007 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 som sagt, antagligen ett reg fel, använd Registry Mechanic för att fixa. Som Hitsugaya sa så är detta orsakat av en korrupt eller ofullständig fil. Därför ska Aso ta o tanka ner samma fil och se till att den laddats ner till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Förlåt mig, läste lite hastigt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 ok jag ska prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 ok nu har jag scannat och jag hade 750 problem på min dator den fixade allt! nu kan jag använda Ardamax igen! jaa tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 =) inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Hmm... Testa att ladda ned den igen från den sidan du fick den ifrån den kan ju vara som det står på bilden korrumperad eller ofullständig. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.