blue_yoshi Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 *suck* jag kör lite zelda ocarina of time och jag har glömt hur man hittade gubben som man ska ge kaninmössan till. jag vet att han är någonstans runt lon lon ranch men vart?! det är ju för 17 stor ju <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 är det ingen som vet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 om du springer runt på natten medsols, asså som klockan går så kommer du att möta honom...prata med honom med masen på så betalar han dig 50 rupees Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 är inte han bara på ett ställe en liten stund när det är solnedgång. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 nej, men ger han inte "so much money that you can´t count"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 VA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 han är på vägarna...om du spelar sun song så det blir mörkt så sitter han ner och vilar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 ja, och jag menar att man får fullt med pengar (så mycket man kan bära) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 aja...har man pengabörsen som rymmer 99 rupees och redan har typ 50 så märker man ju inget...inte gjorde jag det i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 okej då var det som jah trodde att det betydde då :) men jag har inte den änn :( den får man ju i den där graven högst upp på kyrkogården men ska man bara spela zeldas lulleby? jag spelade i alla fall den och det hände inget. eller skulle man spela sonmg of storms? eller får man inte den senare? aja skit samma :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Jag tror du måste bli stor först och sen liten igen för att kunna möta honom. Om du inte ens har Sun's Song verkar det som om du inte kommit så långt. Ja, du ska spela Zelda's Lullaby vid graven högst upp på kyrkogården. Står du vid rätt gravsten? Det är kungafamiljens grav; det finns en inskription på. Tror du måste stå på Triforcesymbolen när du spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 (redigerat) ahaaaa :):P jag stog alldeles framför tri force märket :P jo jag började på en ny fil i går ;) Redigerat 12 Mars 2004 av blue_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg