Dellan Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Vad tycker ni om min hemsida? Jag tar gärna emot kritik så att jag kan förbättra den. Du hittar sidan här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Jag tycker att den är alldeles för simpel och tråkig. Knapparna är inte alls spännande, färgen du har valt är inte heller särskilt tilltalande. Headern är inge vidare eftersom det bara är en taskigt inklippt tjej som ser vindögd ut och text på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Vad tycker ni om min hemsida? Jag tar gärna emot kritik så att jag kan förbättra den. Du hittar sidan här! Som jas sa tidigare då jag kommenterade din sida: Centrera hela designen så att den kommer till mitten, byt färg på länkarna och sänk radavståndet lite. Nu när jag tänker på det så tycker jag att du ska ändra hovern i menyn. Sedan tycker jag att du ska byta bort headern mot något annat (håller med Baranoi om att tjejen faktiskt är "taskig inklippt"), samt byta sidans färgtema till något mer tilltalande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellan Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Okej, jag ska försöka att förbättra den när jag hinner. Ska tänka på det ni sagt ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 den var fin, vilket webbhotel andvände du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellan Skrivet 18 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 den var fin, vilket webbhotel andvände du?? 1 Asp Host Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Vad tycker ni om min hemsida? Jag tar gärna emot kritik så att jag kan förbättra den. Du hittar sidan här! Ny bakgrund tycker jag. Men annars såg den bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Gästboken funkar inte, den vill att jag ska ladda hem php-dokumentet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Gästboken funkar inte, den vill att jag ska ladda hem php-dokumentet xD Antagligen för att Dellans webbhost (1 Asp Host) inte stödjer PHP. Annars Dellan, om du planerar att ha filendelser som .php så föreslår jag att du byter host till byethost eller awardspace. 1 Asp Host verkar inte stödja PHP och därmed inte din gästbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Rekomenderar byethost. De är riktigt bra och har många tjänster som gratis och betalningar. Men det bästa av allt är ju att man får bra webbserver som gratis. Ex 250MB i utrymme Hos webb.se får man gratis subdomän för hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Vad tycker ni om min hemsida? Jag tar gärna emot kritik så att jag kan förbättra den. Du hittar sidan här! Fin, men störande att jag kom till fuska.nu när jag tryckte på slumpad länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.