TheChosenOne Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Själv tycker jag TitanBar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Koordinator, Bartender 3, KLHTrathmeter, Atlasloot Enchanced <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Jag ska skaffa AddOns efter Julafton för då e jag runt 20+ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aishmil Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Jag ska skaffa AddOns efter Julafton för då e jag runt 20+ :DSka du lira på julafton ?? :o lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 CT Raid har jag funderat på, Kan du visa hur det ser ut? :D Man ser den inte och den är värdelös om du inte är 70 och raidar Eller inte, om du inte kan se den så är du en noob. bilder, http://www.protectorate.eu/gfx/guides/003.gif http://img428.imageshack.us/img428/8793/screen7xz.jpg http://warlet.pookality.com/plague/ctraid/ctrafiles/additionaloptions.jpg Hmmm? Du är i en raid, och man ser den inte om man inte är det Om man är inte är vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Om man är inte är vad? I en raid menar han nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 som ja har sagt många gånger skillade pers kör utan addons :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 som ja har sagt många gånger skillade pers kör utan addons :D Tvärt om, skillade kör alltid me addons :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 håller med crys, man är mobbad om man inte har några addons-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 coords (meta map) bagsen (bagnon:P) sen kör ja nature enemy castbar men bara till så att ja hör unreal tournament ljudet när ja dödar nån :D...titan panel för att de ser skönt ut, omni cc e f*n min favorit. Ktm threat meter har ja bara när ja tankar men omni cc iaf min favo :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Jag ska skaffa AddOns efter Julafton för då e jag runt 20+ :DSka du lira på julafton ?? :o lol Efter Julafton....Det kan vara 2 - 3 dar ju? Men annandan såklart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Atlas loot FTW! kör även med auctioneer(stava) och titan bar och massa sån skit :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg