Hoppa till innehåll

Ditt Favorit Addon?


Gäst DamelQ

Rekommendera inlägg

håller med crys, man är mobbad om man inte har några addons-_-

T.ex. man är skit mobbad om man cyklar utan stödhjul eller om man gör annat utan handikapp, jo f*n du har rätt, alla är skit mobbade om dom inte har massa handikapp.. jo.. nu när du säger de... fy f*n att jag inte tänkt på de innan... vart la jag stödhjulen nu då? jo du fick dom ju, kan jag få tillbaka dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

håller med crys, man är mobbad om man inte har några addons-_-

T.ex. man är skit mobbad om man cyklar utan stödhjul eller om man gör annat utan handikapp, jo f*n du har rätt, alla är skit mobbade om dom inte har massa handikapp.. jo.. nu när du säger de... fy f*n att jag inte tänkt på de innan... vart la jag stödhjulen nu då? jo du fick dom ju, kan jag få tillbaka dom?

 

lol

 

 

vet du inte hur man laddar ner addons, eller nåt :]?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet du inte hur man laddar ner addons, eller nåt :]?

jo men tänker kritiskt, varför skulle man vara mobbad bara för man är bättre? klarar man och spela utan massa handikapp är man ju bättre -.-

 

Ne, för att tex. raida måste man ha addons för att kunna göra det bra. Om man inte har Threat meter så får man oftast overaggro och dör.

Redigerat av Crys
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet du inte hur man laddar ner addons, eller nåt :]?

jo men tänker kritiskt, varför skulle man vara mobbad bara för man är bättre? klarar man och spela utan massa handikapp är man ju bättre -.-

 

Det är inget j*vla handikapp, det är som att föredra en Worn Dagger över Ashbringer.. nää ashbringer hjälper för mycket, jag tycket det är handikapp!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men asså, Addon.. Add on.. ashbringer är ju en del av spelet -.- precis som en cykel, stödhjul är ju nått man sätter dit, en add on..

 

Ne, för att tex. raida måste man ha addons för att kunna göra det bra. Om man inte har Threat meter så får man oftast overaggro och dör.

 

men om man kan spela utan addons så vet man ju ungefär när man tar aggro, det är ju de jag snackar om, kan man spela utan addons är man inte mobbad, man är bättre. Det är kanske lättare att spela med addons som säger exakt när man tar aggro eller när nått händer, men man är ju inte mobbad om man inte spelar me dom och klarar att spela utan.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men asså, Addon.. Add on.. ashbringer är ju en del av spelet -.- precis som en cykel, stödhjul är ju nått man sätter dit, en add on..

 

Ne, för att tex. raida måste man ha addons för att kunna göra det bra. Om man inte har Threat meter så får man oftast overaggro och dör.

 

men om man kan spela utan addons så vet man ju ungefär när man tar aggro, det är ju de jag snackar om, kan man spela utan addons är man inte mobbad, man är bättre. Det är kanske lättare att spela med addons som säger exakt när man tar aggro eller när nått händer, men man är ju inte mobbad om man inte spelar me dom och klarar att spela utan.

 

Jo de kanske sant, men när de gäller Threat meter är det nästan omöjligt att veta på vilken % Threat man har.

Några addons visar också när olika bossar gör olika spells och sånt, och de kan man inte heller veta. Då blir det lättare me addons.

Redigerat av Crys
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men asså, Addon.. Add on.. ashbringer är ju en del av spelet -.- precis som en cykel, stödhjul är ju nått man sätter dit, en add on..

 

Ne, för att tex. raida måste man ha addons för att kunna göra det bra. Om man inte har Threat meter så får man oftast overaggro och dör.

 

men om man kan spela utan addons så vet man ju ungefär när man tar aggro, det är ju de jag snackar om, kan man spela utan addons är man inte mobbad, man är bättre. Det är kanske lättare att spela med addons som säger exakt när man tar aggro eller när nått händer, men man är ju inte mobbad om man inte spelar me dom och klarar att spela utan.

 

jaha, men att ta det som ett "handikapp" är löjligt

 

vill du veta en sak? när du startar spelet för första gången, finns det addons i din addon map som blizzard har lagt in, så därför är alla sämre? du har ju ingen aning

 

http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/addons.jpg

 

there you go

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ne, för att tex. raida måste man ha addons för att kunna göra det bra. Om man inte har Threat meter så får man oftast overaggro och dör.

 

men om man kan spela utan addons så vet man ju ungefär när man tar aggro, det är ju de jag snackar om, kan man spela utan addons är man inte mobbad, man är bättre. Det är kanske lättare att spela med addons som säger exakt när man tar aggro eller när nått händer, men man är ju inte mobbad om man inte spelar me dom och klarar att spela utan.

 

jaha, men att ta det som ett "handikapp" är löjligt

 

vill du veta en sak? när du startar spelet för första gången, finns det addons i din addon map som blizzard har lagt in, så därför är alla sämre? du har ju ingen aning

 

http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/addons.jpg

 

there you go

 

Coolt tema på din dator :cool:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...