Boffaroffe Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 AtlasLooter ATM. Offtopic: Någon som vet nått bra tanking addOn, den ska säga när man förlorar aggro på sitt target samt vilket target och vem som har aggro. Finns inbyggt i interface option.Kryssa i "Show targets target" i advanced interface option. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 AtlasLooter ATM. Offtopic: Någon som vet nått bra tanking addOn, den ska säga när man förlorar aggro på sitt target samt vilket target och vem som har aggro. Finns inbyggt i interface option.Kryssa i "Show targets target" i advanced interface option. Men man kan bara ha target på en i taget. Jag menar om man pullar typ 4-6 åt gången... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 AtlasLooter ATM. Offtopic: Någon som vet nått bra tanking addOn, den ska säga när man förlorar aggro på sitt target samt vilket target och vem som har aggro. Finns inbyggt i interface option. Kryssa i "Show targets target" i advanced interface option. Men man kan bara ha target på en i taget. Jag menar om man pullar typ 4-6 åt gången... Då är det bra om hela raiden sprider ut sig och tanken håller lite avstånd med dom andra, då ser man vem som får aggro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 AtlasLooter ATM. Offtopic: Någon som vet nått bra tanking addOn, den ska säga när man förlorar aggro på sitt target samt vilket target och vem som har aggro. Finns inbyggt i interface option. Kryssa i "Show targets target" i advanced interface option. Men man kan bara ha target på en i taget. Jag menar om man pullar typ 4-6 åt gången... Då är det bra om hela raiden sprider ut sig och tanken håller lite avstånd med dom andra, då ser man vem som får aggro. Raidar inte än, som du ser så är jag low level :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Jag har börjat skaffa lite AddOns för att kolla hur dom ser ut....Nåra tips för en lvl 19 Rogue? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Jag skulle vilja ha lite tips för en healing pala, nu är jag inte lvl 70 än men när jag blir det kmr jag förmodligen att blir healing pala i dom flesta raids. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Jag har börjat skaffa lite AddOns för att kolla hur dom ser ut....Nåra tips för en lvl 19 Rogue? För en level 19 behövs inte så mycket addons, men Titan Panel är alltid bra att ha. http://wow.curse.com/downloads/details/618/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Mina favorit addon det e nog metahud och bartender3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jag har MobMapen nu, Asså den äger jag råder alla att skaffa den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Atlas,MKombat älskar ljud! Lighthead är ganska schyst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) tja alla , vad heter addOn:en där man tar bort hela interfacen som på denna bilden (jag vet hur man lägger in left rutorna o de) http://media6.curse-gaming.com/media/resized_images/750x500/6546.jpg och hur gör man så man får typ ovanför och nedanför en panel som linkar macintosh med klocka fast den visar guld o sån shit :) har letat sönder mig men hittar inget :| Redigerat 5 Januari 2008 av kawar0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag har börjat skaffa lite AddOns för att kolla hur dom ser ut....Nåra tips för en lvl 19 Rogue? För en level 19 behövs inte så mycket addons, men Titan Panel är alltid bra att ha. http://wow.curse.com/downloads/details/618/ Stunlocker addonet är ett måste för en rogue! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg