Hoppa till innehåll

Gmod 9

NuTc4sE

Rekommendera inlägg

• 1 månad senare...
  • 5 månader senare...

Jag vill ha gmod 9 men is inte skaffa gmod 10 fö att det kostar men hur skaffar man gmod 9 och vilka spel bhverman innan man kan ha det?

Garry's Mod 9 requires that the following are all installed and have been run recently.

* Half-Life 2

* Half-Life 2: Deathmatch

* Counter-Strike: Source

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

asså.

hjälp!

jag kan få igång gmod 9.

men det står att det är falskt så jag kan inte spela.

jag har följande: half life 2,half life 2 episode 1 och 2,portal,team fortress 2,zombie panic source,gmod 9. Fast jag har counter strike source och half life 2 deathmatch fast båda dom är inte riktiga.

(........................................................................HJÄLP......................

....................................................)

(.......................................................................HJÄLP.......................

...................................................)

(.....................................................................HJÄLP.........................

.................................................)

(....................................................................HJÄLP..........................

................................................)

(...................................................................HJÄLP...........................

...............................................)

(..................................................................HJÄLP............................

..............................................)

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ROBLOX

asså.

hjälp!

jag kan få igång gmod 9.

men det står att det är falskt så jag kan inte spela.

jag har följande: half life 2,half life 2 episode 1 och 2,portal,team fortress 2,zombie panic source,gmod 9. Fast jag har counter strike source och half life 2 deathmatch fast båda dom är inte riktiga.

(........................................................................HJÄLP......................

....................................................)

(.......................................................................HJÄLP.......................

...................................................)

(.....................................................................HJÄLP.........................

.................................................)

(....................................................................HJÄLP..........................

................................................)

(...................................................................HJÄLP...........................

...............................................)

(..................................................................HJÄLP............................

..............................................)

:unsure:

hahah! ljug inte du är typ 9 år lol

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...