Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Håller med Kawar0.

Alla Gmod kostar, både 8, 9 och 10.

Skrivet (redigerat)

INTE ALLS!

My bad ;)

Redigerat av Mega93
  • 1 månad senare...
  • 5 månader senare...
Skrivet

Jag vill ha gmod 9 men is inte skaffa gmod 10 fö att det kostar men hur skaffar man gmod 9 och vilka spel bhverman innan man kan ha det?

Garry's Mod 9 requires that the following are all installed and have been run recently.

* Half-Life 2

* Half-Life 2: Deathmatch

* Counter-Strike: Source

• 4 veckor senare...
Skrivet

asså.

hjälp!

jag kan få igång gmod 9.

men det står att det är falskt så jag kan inte spela.

jag har följande: half life 2,half life 2 episode 1 och 2,portal,team fortress 2,zombie panic source,gmod 9. Fast jag har counter strike source och half life 2 deathmatch fast båda dom är inte riktiga.

(........................................................................HJÄLP......................

....................................................)

(.......................................................................HJÄLP.......................

...................................................)

(.....................................................................HJÄLP.........................

.................................................)

(....................................................................HJÄLP..........................

................................................)

(...................................................................HJÄLP...........................

...............................................)

(..................................................................HJÄLP............................

..............................................)

:unsure:

Gäst ROBLOX
Skrivet

asså.

hjälp!

jag kan få igång gmod 9.

men det står att det är falskt så jag kan inte spela.

jag har följande: half life 2,half life 2 episode 1 och 2,portal,team fortress 2,zombie panic source,gmod 9. Fast jag har counter strike source och half life 2 deathmatch fast båda dom är inte riktiga.

(........................................................................HJÄLP......................

....................................................)

(.......................................................................HJÄLP.......................

...................................................)

(.....................................................................HJÄLP.........................

.................................................)

(....................................................................HJÄLP..........................

................................................)

(...................................................................HJÄLP...........................

...............................................)

(..................................................................HJÄLP............................

..............................................)

:unsure:

hahah! ljug inte du är typ 9 år lol

• Skapa ny...