NuTc4sE Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Jag vill ha gmod 9 men is inte skaffa gmod 10 fö att det kostar men hur skaffar man gmod 9 och vilka spel bhverman innan man kan ha det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 här finns alla svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Håller med Kawar0. Alla Gmod kostar, både 8, 9 och 10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 INTE ALLS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 (redigerat) INTE ALLS! My bad ;) Redigerat 17 December 2007 av Mega93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 (redigerat) Ladda ner det här; http://halflife2.filefront.com/file/HalfLi...arrys_Mod;50929. Du behöver nån Half-Life 2 mod (Eller riktiga spelet) som t.ex Counter-Strike: Source, Day of Defeat: Source etc. Redigerat 17 December 2007 av Odet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GarrysModet Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Okej, Man måste ha HL2 Och CSS för att kunna spela gmod 9 tro mig jag har hafft det men jag köpte css och gmod 10 i samma paket så ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Nej, man behöver bara ett source spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Znitch Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag vill ha gmod 9 men is inte skaffa gmod 10 fö att det kostar men hur skaffar man gmod 9 och vilka spel bhverman innan man kan ha det? Garry's Mod 9 requires that the following are all installed and have been run recently. * Half-Life 2 * Half-Life 2: Deathmatch * Counter-Strike: Source Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tim666 Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 asså. hjälp! jag kan få igång gmod 9. men det står att det är falskt så jag kan inte spela. jag har följande: half life 2,half life 2 episode 1 och 2,portal,team fortress 2,zombie panic source,gmod 9. Fast jag har counter strike source och half life 2 deathmatch fast båda dom är inte riktiga. (........................................................................HJÄLP...................... ....................................................) (.......................................................................HJÄLP....................... ...................................................) (.....................................................................HJÄLP......................... .................................................) (....................................................................HJÄLP.......................... ................................................) (...................................................................HJÄLP........................... ...............................................) (..................................................................HJÄLP............................ ..............................................) :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Flyttar till Half-Life forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 asså. hjälp! jag kan få igång gmod 9. men det står att det är falskt så jag kan inte spela. jag har följande: half life 2,half life 2 episode 1 och 2,portal,team fortress 2,zombie panic source,gmod 9. Fast jag har counter strike source och half life 2 deathmatch fast båda dom är inte riktiga. (........................................................................HJÄLP...................... ....................................................) (.......................................................................HJÄLP....................... ...................................................) (.....................................................................HJÄLP......................... .................................................) (....................................................................HJÄLP.......................... ................................................) (...................................................................HJÄLP........................... ...............................................) (..................................................................HJÄLP............................ ..............................................) :unsure: hahah! ljug inte du är typ 9 år lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg