kimp@n Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Hej, Har ni gjort beeptestet? :P Jag har gjort det 4 gånger 7an - 11,4 8an - 9 9an - 13 1an på gymnasiet - 14 Vad fick ni :) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 ´Kommer inte ihåg. Tror faktiskt att ingen annan kommer ihåg heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 fick 10 tror jag men det var när jag gick i femman :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 kalla mej dum om ni vill, men va e beeptestet? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 jag har gjort det. kommer inte ihåg va jag fick, typ 10 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 kalla mej dum om ni vill, men va e beeptestet? :P Typ ett radio program på ett kasset band, man mäter upp 20 meter. Sen varje gång den piper ska man springa den streckan på 9 sec, fram och tillbacks. Efter 6 beep så höjs "nivån" då måste man springa dom 20 metrarna på kortare tid osv. Tror jag fick 10.5. Fast våran lärare stoppade då <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) kalla mej dum om ni vill, men va e beeptestet? :P Typ ett radio program på ett kasset band, man mäter upp 20 meter. Sen varje gång den piper ska man springa den streckan på 9 sec, fram och tillbacks. Efter 6 beep så höjs "nivån" då måste man springa dom 20 metrarna på kortare tid osv. ok, tack :) tror inte att dethade gått så bra för mej, är inte bra på korta sträckor Redigerat 18 December 2007 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) klarade 7 nivåer fast jag hade varit sjuk dagen före, och hade ont i halsen. Någon som sprungit cooper då? Redigerat 19 December 2007 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 klara typ 6-6 eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Man fick typ springa högst 11 för killar och 9 för tjejer. När det var på 9 sa läraren "Ni kan stanna nu"(till tjejerna). Jag stannade såklart...Skulle nog få 11 annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fontamix Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 13 i 8:an :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 finns bara en i Sverige som klarat högsta nivån, typ 20. Typ 20 fram och tillbaks på 3 sek eller nåt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.