Gäst sacha Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Skrivet 11 Mars 2004 :lol: :D har ni sett "GOAL" SPEAK ENGLISH PLAY FOOTBALL.DEN HAR GÅTT PÅ UR ,MEN NU SER VI DEN I SKOLAN .DOM PRATAR ENGELSKA OCKSÅ ÄR DET ENGELSK TEXT.DEN HANDLAR OM MANNI SOM SPELAR FOTBOLL I LONDON RANGERS OCH FOTBOLL OCH BRÅK M.M :D Citera
Rallypacker Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Skrivet 11 Mars 2004 Jag har inte sett den, är den bra...? OCH SNÄLLA! HÅLL INTE INNE CAPS LOCK! Citera
Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Skrivet 11 Mars 2004 Nej jag har inte sett den men använd inte Caps Lock! Citera
Shadow of Darkness Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Skrivet 11 Mars 2004 :lol: :D har ni sett "GOAL" SPEAK ENGLISH PLAY FOOTBALL.DEN HAR GÅTT PÅ UR ,MEN NU SER VI DEN I SKOLAN .DOM PRATAR ENGELSKA OCKSÅ ÄR DET ENGELSK TEXT.DEN HANDLAR OM MANNI SOM SPELAR FOTBOLL I LONDON RANGERS OCH FOTBOLL OCH BRÅK M.M :D nepp men jag har sett Big Muzzy eller vad den där som äter klocka heter (teknad) Håll inte in Caps Lock för det är iriterande för man skriver inte så i skolan eller verkligheten eller hur ? Citera
Gäst ShatterHand Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Skrivet 11 Mars 2004 vi ser också dom i vår klass lr sett Citera
Gäst sacha Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Skrivet 12 Mars 2004 vi ser också dom i vår klass lr sett förlåt för caps loch :( .shatter hand tyckrer du att den är bra? Citera
Gäst ShatterHand Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Skrivet 12 Mars 2004 ne inte riktigt min stil hatar fotboll Citera
KazeN Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Skrivet 12 Mars 2004 ja det har jag.. vi gjorde samma sak. vi såg sista avsnittet i veckan. Du skulle bara veta att det som händer är ******* och *** men så **** :D Citera
Gäst sacha Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Skrivet 12 Mars 2004 ja det har jag.. vi gjorde samma sak. vi såg sista avsnittet i veckan. Du skulle bara veta att det som händer är ******* och *** men så **** :D vi är nog på avsnitt 8 .lucia är kaxig eller hur Citera
Rallypacker Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Skrivet 12 Mars 2004 ne inte riktigt min stil hatar fotboll Fotboll ÄGER! Citera
KazeN Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Skrivet 14 Mars 2004 Jo, lucia är en riktig häxa ;D men annars är filmen helt okej. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.