Dragonclaw Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) Tycker ni att den christmas event var bra i år?? Själv tycker jag att den är jätte bra och kul med snowman figters. :medieval: Redigerat 18 December 2007 av Dragonclaw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 LoL den sög lika hårt som resten av jagex updates! WOW! man kan bygga en snögubbe wow! SÅ COOLT man fick ingen item! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 18 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 LoL den sög lika hårt som resten av jagex updates! WOW! man kan bygga en snögubbe wow! SÅ COOLT man fick ingen item!Man fick vist en item. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 har ÅRETS xmas event kommit!?? var kan man göra den?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 har ÅRETS xmas event kommit!?? var kan man göra den?? :onära draynor village,japp de här årets söög totalt! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 LoL den sög lika hårt som resten av jagex updates! WOW! man kan bygga en snögubbe wow! SÅ COOLT man fick ingen item!Man fick vist en item. vad fick man då. jag fick i alla fall bara ett move Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 18 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 LoL den sög lika hårt som resten av jagex updates! WOW! man kan bygga en snögubbe wow! SÅ COOLT man fick ingen item! Man fick vist en item. vad fick man då. jag fick i alla fall bara ett move Man fick en emote och en item som heter snow globe, om du skaka den så kommer dete lite snö runt omkring dig och den fyller på snön i din väska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 LoL den sög lika hårt som resten av jagex updates! WOW! man kan bygga en snögubbe wow! SÅ COOLT man fick ingen item! Man fick vist en item. vad fick man då. jag fick i alla fall bara ett move Man fick en emote och en item som heter snow globe, om du skaka den så kommer dete lite snö runt omkring dig och den fyller på snön i din väska. Ja, och du kan använda den när christamas är över, jag gillade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Ganska kul men f*n att dom har gjort så många uppdateringar.har slutat för länge sen på grund av det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 den var väl lite onödigt lätt i år. kul att man kan ha snö året om, however. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 den suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrowind_Lord Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Det var väll endå lite sådär trevlig update ^.^ Men inte den bästa <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg