Sandflygaren Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 (redigerat) Är det någon som har låst upp Dem Bonez? Rubriken blev fel, vände på det :) Redigerat 20 December 2007 av MR.Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jag, ... Varför undrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jag måste fråga en grej om skate. Måste man vara sponsrad av t.ex. Real för att komma in i deras skatepark ? eller kan man komma in i alla skateparker direkt, eller låser man upp dom under spelets omgång? annars hur funkar det? PS: Sorry qvirr men jag ville verkligen inte skappa nytt "ämne" bara för en fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) Jag har inte spelet, men funderar på att köpa det tycker ni det är värt? (att köpa)... Redigerat 3 Maj 2008 av Iliw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag har inte spelet, men funderar på att köpa det tycker ni det är värt? (att köpa)... Ja, Ja JA! Såklart! Om du vill känna dig lite mer säker så kolla på: Denna Trailer Som övertygar dig att köpa EA Skate ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.