Matski Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Det finns säkert redan en tråd som har detta ämne, men jag orkade inte leta upp ett sådant. I alla fall, hur gick denna terminen för er? :) Mig gick det asbra för, fick 7 MVG, 9 VG och 1 G, jag går i 9an. MVG i Engelska, Svenska, Teknik, Kemi, Fysik, Religion och Slöjd. G var i Bild, jag hatar verkligen bild då jag är värdelös på det. :P Undrar förresten, hur får man betyg på Gymnasiet?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 (redigerat) jag har inte fått betyg eftersom jag går i sjuan, men jag börjar bli jävligt less på en kille jag känner som hela tiden går omkring och säger att han hatar sina lärare eftersom de "bara" ger honom vg -.- Redigerat 21 December 2007 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Såna personer är asjobbiga. Det var en som gick i 9an på min skola för 1 eller 2 år sedan som började gråta när hon "bara" fick VG på ett prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 (redigerat) Mitt terminsbetyg var åt h*lvete -_'- Fick G på allt förutom VG i musik, bild och engelska. Nu går ju jag i åttan som tur var och kommer arbeta väldigt mycket mer mot MVG ;) Jag önskar att de hade haft betyg i sexan och sjuan också när jag gått där -_- Menmen, det som jag fick G i nu ska jag försöka få VG i nästa år och det jag fick VG i ska jag få MVG i ^^ Helst ska jag ju få MVG i så mycket som möjligt såklart då men. Redigerat 21 December 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 jag har inte fått betyg eftersom jag går i sjuan, men jag börjar bli jävligt less på en kille jag känner som hela tiden går omkring och säger att han hatar sina lärare eftersom de "bara" ger honom vg -.- Jag vet han är fett dryg :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Jag tyckte att gick bra den här terminen. Fick 11 MVG och resten VG, men det blir nog bättre till nästa slut får jag hoppas. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Jag hade ... 3 MVG: Engelska, spanska, bild. 8 VG i: Religion, samhällskunskap, teknik, slöjd, hemkunskap, idrott, fysik, svenska. Resten G. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Jag tyckte att gick bra den här terminen. Fick 11 MVG och resten VG, men det blir nog bättre till nästa slut får jag hoppas. :)Herregud, jag som blev hyffsat nöjd med mina. :o Fick 6 MVG och 1 G, resten VG. Ville egentligen ha 8 MVG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Fick 3 vg (idrott, spanska, So) resten G, men det är ändå bara första betyget ännu så man hade inte så höga förväntningar. Fick 3 vg (idrott, spanska, So) resten G, men det är ändå bara första betyget ännu så man hade inte så höga förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 2 VG, resten G, som tur inga IG, det ska man va glad för. VG i Samhälle och Religion. Men det är ju åttans hösttermin, man ska inte direkt slita som ett djur nu då jag kan höja i våren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Fick ett VG i idrott. Resten G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 3 MVG(eng,kemi,biologi) 1 G (Bild) resten VG men ska satsta på MVG i matte & Sv nästa år, ligger väldigt nära :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.