MaryJane Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 alla G :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Har ej fått mina betyg än. Går ettan, så vi lär få dem senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Tja,, typ IG i allt,,, :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 får inga julbetyg på gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Jag ska få en del av mina betyg nu, men man kan inte räkna som i högstadiet eftersom man bara har ett år eller ett halv år på sig. Och när en kurs är slut så är den slut sedan får man vänta till konvux ifall man får ett G och vill ha VG eller MVG. Så man måste göra sitt bästa hela tiden. Men, men ifall man har valt en rolig linje så gör man saker man tycker om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 215 poäng totalt. Kommer inte ihåg vilka jag hade VG i osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 275poäng totalt 5MVG 2G och resten VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.