Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 (redigerat) EDIT: bakgrunderna finns nu på min hemsida www.mpg.info.se Redigerat 8 Januari 2008 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Not bad ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Det står "incrysis.com" på vissa. o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Säkert rippat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) Säkert rippat. Antagligen rippat från andra sidor, håller med. Annars om de ens skulle vara egengjorda så är bilderna ändå bara direkttagna ur spelet utan vidare modifieringar i någon bildbehandlingsprogram. Text på en stor skärmdump som inte ens har modifierats märkvärdigt mycket är inte direkt något höjdare som man kan ha som bakgrundsbild anser jag. Med andra ord tycker jag inte att skrivbordsbilderna var något vidare, bilderna är så likt standardskärmdumpar som dom bara kan bli. Redigerat 23 December 2007 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Kan nån skicka en ny länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 (redigerat) Har uppdaterat nu så bakgrunderna finns på min hemsida: www.mpg.info.se Jag har fixat så alla crysis och world in conflict bakgrunderna är utan reklam Redigerat 10 Januari 2008 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Rätt snygga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.