Hoppa till innehåll

Gratis Mmo Spel, Kolla Här!


andennn
 Dela

Rekommendera inlägg

Vill tipsa alla om spelet Talusia online som är ett helt nytt Tibia inspirerat spel som är mycket bra. Spelets skapare Reco håller på just nu att bygga färdigt spelet. För tillfället finns en stabil beta verision ute, utan buggar, för nerladdning.

 

Varför tipsar jag då om det här? Jo för jag är polare med Reco, som för övrigt inte heter det RL, och han vill att jag får folk att registrera sig på forumet och spelet. Om jag informerar riktigt många så får jag belöning i spelet eftersom jag känenr han så bra. Så registrerar er på forumet helst och skriv era användarnamn i denna tråden. Tack på förhand

 

Spelet är i 2D och är väldigt kul här är lite av vad som finns i spelet:

 

-Tradeskills

Fishing

Mining

Smithing

Smelting

Cooking

Farming

 

-Spells

-Classer

Osäkert om det kommer att komme och osäkert vilka klasser det blir

-Helt gratis, inga kostnader alls

-Många monster

-Mycket land att kämpas på

-PvP

-Lätt att lära

-Förlorar ingen på att dö

 

Ja detta va lite av vad spelet har att erbjuda. Jag har tagitlite screenshots av spelet och packat dem i en .rar fil (länk här nedan) för jag viste inte hur man laddade upp bilder så att dem visas på denna sidan utan att man ska behöva gå vidare till ngn sida där man laddar upp bilder.

 

Länk till spelets hemsida: http://talusiaonline.com/

 

Pics på spelet: http://www.uploading.com/files/AJXS650I/ta...a_pics.rar.html

Redigerat av andennn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...