Viruz256 Skrivet 22 December 2007 Rapport Skrivet 22 December 2007 Någon som vet något mmorpg till vista? Citera
TheGreatest Skrivet 22 December 2007 Rapport Skrivet 22 December 2007 de flesta funkar väl. http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/gameId/0 själv har jag RF(rising force) och gw(guild wars) på min dator och båda funkar prefekt. well...RF får damp när man startar det(det blinkar) men jag tror det är nån film. trycker man på esc så kommer man vidare så det är inte så farligt ändå. Citera
mashemoto Skrivet 24 December 2007 Rapport Skrivet 24 December 2007 dom flesta mmorpg spelen borde väll egentligen funka men vista är lite smått lurigt och jag har inte provat något mmorpg i en vistadator men min kompis hade problem med tibia på sin vistadator. Citera
TheGreatest Skrivet 24 December 2007 Rapport Skrivet 24 December 2007 tönt spel som tibia och runescape är väl ingen man skulle rekomendera till vista, men de som har lite grafik funkar nog. alla nya spel funkar nog till vista. tror iaf inget som är äldre än 3-5 år funkar på vista(har inte provat men ändå) Citera
mashemoto Skrivet 24 December 2007 Rapport Skrivet 24 December 2007 Nej jag tycker inte att tibia är någon förlust om det inte funkar jag spelar det ändå inte. Citera
Viruz256 Skrivet 24 December 2007 Författare Rapport Skrivet 24 December 2007 Jag har testat med flyff, ryl2, mapelstory mm och inget funka till vista så ja och en kompis fick spela såna klick spel där man ska ta sig vidare som t.ex submachin(stavning) Citera
TheGreatest Skrivet 24 December 2007 Rapport Skrivet 24 December 2007 många spel har problem med vista men det kan man oftast fixa själv. Citera
Viruz256 Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Skrivet 25 December 2007 jaja men tack i alla fall. ps god jul Citera
Gäst Gizmoe Skrivet 25 December 2007 Rapport Skrivet 25 December 2007 tönt spel som tibia och runescape är väl ingen man skulle rekomendera till vista, men de som har lite grafik funkar nog. alla nya spel funkar nog till vista. tror iaf inget som är äldre än 3-5 år funkar på vista(har inte provat men ändå) Tibia och rs funkar alldeles utmärkt på min vista dator. Citera
Gäst Denieru Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 tönt spel som tibia och runescape är väl ingen man skulle rekomendera till vista, men de som har lite grafik funkar nog. alla nya spel funkar nog till vista. tror iaf inget som är äldre än 3-5 år funkar på vista(har inte provat men ändå)LOL!? Har du ens testat tibia och RS till vista? Nej, men gör det innan du kommer med idiotiska påståenden. Varför skulle inte RS fungera?! Det spelas i webläsaren för i h*lvete, och Tibia är det inga som helst problem med. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.