Gäst Plopp Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Jag har laddat ner Frets Of Fire, spelet funkar svin bra å allt, Men problemet är att, under vissa låtar ska man trycka ner 3 knappar sammtidigt, fast när jag gör det så börjar min dator pipa å inget händer. Det blir typ som om tagentbordet låser sig. Kan man ändra detta? så att man kan trycka ned flera olika knappar sammtidigt? Har ett Dell tagentbord (modell RT7D20) som jag fick med min Dell Dimension 4700. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Du kan ändra detta i Kontrollpanelen - Tangentbord, vet inte riktigt vad funktionen heter men det ska gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 om ditt tangentbord är gammalt så klarar det förmodligen inte många knappar samtidigt, man jag kör med ett 6 år gammalt och jag vet att jag klarar 4 knappar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 jag kan trycka in nästan hur många knappar som helst utan att ha behövt göra ngt speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 vad heter inställningarna som man kan göra i kontrollpanelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Det har inte med några inställningar att göra. Det är högst troligt tangentbordet som inte klarar av det. Har samma problem med mitt och funderar på att köpa ett nytt. Men man måste antagligen be att få testa tangentbordet för att veta säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.