Hoppa till innehåll

Lvl 67?


Mosa1nagant

Rekommendera inlägg

Jag höll mig till att gå från ställe till ställe där mobsen och questen var i min level nivå, gick till Netherstorm på 68-69 hoppade över Blades Edge, för det verkade jävligt drygt... men jag skulle testa dra till Netherstorm där kan du även köra lite instances på 69 om du har tur ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag körde såhär (utan en enda instance)

 

60-62 Hellfire Peninsula

62-64,5 Zangarmarsh

64,5-66 Terrokar Forest

66-68,3 Nagrand

68,3-69 Blades Edge Mountain

69-70 Netherstorm/SVM(Shadowmoon Valley)

 

I ditt fall skulle jag köra BEM(Blade's edge Mountain) till 68 och köra Netherstorm/SVM, kör lite till i BEM om det är möjligt.

 

 

Tack och hej!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker shadowmoon valley är roligare och har lättare quests än netherstorm så gå till shadowmoon först, har var väl en bit över 69 när jag gick ifrån shadowmoon

Han frågade om han skulle gå till Netherstorm eller Blades Egde, han har troligen redan varit i Shadowmoon Valley.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker shadowmoon valley är roligare och har lättare quests än netherstorm så gå till shadowmoon först, har var väl en bit över 69 när jag gick ifrån shadowmoon

Han frågade om han skulle gå till Netherstorm eller Blades Egde, han har troligen redan varit i Shadowmoon Valley.

 

Ja, jag har redan varit i shadowmoon.

Nu questar jag i BEM och det går skitbra :D

Tack och hejdå!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja körde såhär:

 

60-63 Hellfire peninsula

 

63-64 Zangermarash

 

64-67 Nagrand

 

67-70 Blade Edge mountains.

 

Behövde aldrig gå till Netherstorm och Shadowmoonvalley. Fast gjorde en del instances, fast inte mycket.

Redigerat av Crys
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...