Mosa1nagant Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Nu är jag lvl 67 och undrar vart jag ska dra. En av min polare säger Netherstorm medans andra säger Blade's Edge. Vad tycker ni? Jag är lite osäker. Gnome Warlock affliction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Jag höll mig till att gå från ställe till ställe där mobsen och questen var i min level nivå, gick till Netherstorm på 68-69 hoppade över Blades Edge, för det verkade jävligt drygt... men jag skulle testa dra till Netherstorm där kan du även köra lite instances på 69 om du har tur ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aishmil Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Jag tycker du ska dra till netherstorm (jag själv gjorde det och det gick ganska snabbt att lvla) men min kompis tycker inte man ska dra till netherstorm eftersom du får skit mycket pengar på 70 när du gör questen i netherstorm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Kör Blades edge mountains till minst 1 level till. Netherstorm har en himmla massa svåra quests, många grupp quests och många svåra solo quests. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 23 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Tack för svaran! Jag ska nog dra till Blades Edge tills lvl 68. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Helt klart Blade Edge mountains, mycke roligare och lättare quest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Jag körde såhär (utan en enda instance) 60-62 Hellfire Peninsula 62-64,5 Zangarmarsh 64,5-66 Terrokar Forest 66-68,3 Nagrand 68,3-69 Blades Edge Mountain 69-70 Netherstorm/SVM(Shadowmoon Valley) I ditt fall skulle jag köra BEM(Blade's edge Mountain) till 68 och köra Netherstorm/SVM, kör lite till i BEM om det är möjligt. Tack och hej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Så här körde jag och det funkade utmärkt med min rogue. 60-63 Hellfire 63-65 Zangarmarsh 65-66 Terrokar 66-68 Nagrand 68-69 Shadowmoon Valley 69-70 Netherstorm Bra tycker jag, gjorde inte en ynka instance och det gick skit fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 jag tycker shadowmoon valley är roligare och har lättare quests än netherstorm så gå till shadowmoon först, har var väl en bit över 69 när jag gick ifrån shadowmoon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 jag tycker shadowmoon valley är roligare och har lättare quests än netherstorm så gå till shadowmoon först, har var väl en bit över 69 när jag gick ifrån shadowmoonHan frågade om han skulle gå till Netherstorm eller Blades Egde, han har troligen redan varit i Shadowmoon Valley. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 jag tycker shadowmoon valley är roligare och har lättare quests än netherstorm så gå till shadowmoon först, har var väl en bit över 69 när jag gick ifrån shadowmoonHan frågade om han skulle gå till Netherstorm eller Blades Egde, han har troligen redan varit i Shadowmoon Valley. Ja, jag har redan varit i shadowmoon.Nu questar jag i BEM och det går skitbra :D Tack och hejdå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) Ja körde såhär: 60-63 Hellfire peninsula 63-64 Zangermarash 64-67 Nagrand 67-70 Blade Edge mountains. Behövde aldrig gå till Netherstorm och Shadowmoonvalley. Fast gjorde en del instances, fast inte mycket. Redigerat 24 December 2007 av Crys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg