TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Titta på andra bilden Vänster längst ner vad står det där det står '''PSP''' så fall lär det väll vara någon ny ps3 portable :P hahaJamen det är ju bara från en tidning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 det kunde ju ha varit en bild på PSP under bilden på xboxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Titta på andra bilden Vänster längst ner vad står det där det står '''PSP''' så fall lär det väll vara någon ny ps3 portable :P hahaMed xbox kulan? -.- Kan lika gärna stå "PSP sucks!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Titta på andra bilden Vänster längst ner vad står det där det står '''PSP''' så fall lär det väll vara någon ny ps3 portable :P hahaMed xbox kulan? -.- Kan lika gärna stå "PSP sucks!" Precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Hade varit grymt om den varit riktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jag vill ha XBOX PORTABLE :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) Några till...: xbox_p_fejk_2.bmp Redigerat 28 December 2007 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Intressant, men själv är jag ganska säker på att dessa bilder inte är äkta då vi inte ännu fått höra något från Microsoft om påbörjandet av en portabel konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jag har kollat med Microsoft och dem håller på att designa massa olika xbox 360 portable. Fast som sagt så e det fortfarande inte säkert om Microsoft ska tillverka en xbox 360 portable. För om det skulle komma skulle det någ ta minst 3 år eftersom dem har planerat att få släppt xbox 720 år 2010-2011. Fast fortfarande också något som inte e allssäkert!! hmmm mysko!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jag har kollat med Microsoft och dem håller på att designa massa olika xbox 360 portable. Fast som sagt så e det fortfarande inte säkert om Microsoft ska tillverka en xbox 360 portable. För om det skulle komma skulle det någ ta minst 3 år eftersom dem har planerat att få släppt xbox 720 år 2010-2011. Fast fortfarande också något som inte e allssäkert!! hmmm mysko!! <_< Kan jag få en källa på att Microsoft har börjat att planera en portabel Xbox? Som sagt så har ju Microsoft påbörjat arbetet med Xbox 720 (kodnamn) och jag tror inte att de skulle utveckla två konsoler samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Så. Jäfla. Fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jag gillar Xune 360, den ser ganska nice ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.