Hoppa till innehåll

Xbox 360 Portable!


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Denieru

Titta på andra bilden Vänster längst ner vad står det där det står '''PSP''' så fall lär det väll vara någon ny ps3 portable :P haha

Med xbox kulan? -.- Kan lika gärna stå "PSP sucks!"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har kollat med Microsoft och dem håller på att designa massa olika xbox 360 portable. Fast som sagt så e det fortfarande inte säkert om Microsoft ska tillverka en xbox 360 portable.

 

För om det skulle komma skulle det någ ta minst 3 år eftersom dem har planerat att få släppt xbox 720 år 2010-2011. Fast fortfarande också något som inte e allssäkert!! hmmm mysko!! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har kollat med Microsoft och dem håller på att designa massa olika xbox 360 portable. Fast som sagt så e det fortfarande inte säkert om Microsoft ska tillverka en xbox 360 portable.

 

För om det skulle komma skulle det någ ta minst 3 år eftersom dem har planerat att få släppt xbox 720 år 2010-2011. Fast fortfarande också något som inte e allssäkert!! hmmm mysko!! <_<

Kan jag få en källa på att Microsoft har börjat att planera en portabel Xbox?

 

Som sagt så har ju Microsoft påbörjat arbetet med Xbox 720 (kodnamn) och jag tror inte att de skulle utveckla två konsoler samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...